Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
lrtj_ schreef:Ik zou gewoon een keer een gesprek beginnen over huiswerk ofz dat je het niet in je agenda hebt gezet.
En begin vanuit daar een gesprek, spreek anders een keer met hem af.
). En afspreken kan ook wel een keer(woon zooo dichtbij hem hahaha). Ik vind jouw onderschrift heel erg leuk
OneAndOnlyx schreef:Hoihoi!
We mogen bij Wiskunde een spiekbriefje maken, dus vanmiddag zat ik bij Wiskunde gewoon aan mijn werk, hoor ik ineens T.(een vriendin van mij) roepen. Ik kijk naar haar en ze wijst naar de jongen. Ik word meteen heel zenuwachtig en kijk naar hem.
Hij zegt dat ik moet komen, en vervolgens als ik bij zijn tafel sta vraagt hij mij of ik een deel wil schrijven van zijn spiekbriefje. Ik doe wat hij zegt en als ik terug sta bij zijn tafel zegt hij ineens 'wow'. Kijkt naar z'n vriend naast zich en bedankt me.
Ik vraag me dus vandaag al de hele dag af of hij mij nou ook leuk vind.. Ik weet het niet en ik weet dus ook niet of ik hem wel leuk vind. Soms reageert hij echt heel flauw en dan denk ik ineens nee eigenlijk vind ik hem toch niet zo leuk.
lucifertje schreef:OneAndOnlyx schreef:Hoihoi!
We mogen bij Wiskunde een spiekbriefje maken, dus vanmiddag zat ik bij Wiskunde gewoon aan mijn werk, hoor ik ineens T.(een vriendin van mij) roepen. Ik kijk naar haar en ze wijst naar de jongen. Ik word meteen heel zenuwachtig en kijk naar hem.
Hij zegt dat ik moet komen, en vervolgens als ik bij zijn tafel sta vraagt hij mij of ik een deel wil schrijven van zijn spiekbriefje. Ik doe wat hij zegt en als ik terug sta bij zijn tafel zegt hij ineens 'wow'. Kijkt naar z'n vriend naast zich en bedankt me.
Ik vraag me dus vandaag al de hele dag af of hij mij nou ook leuk vind.. Ik weet het niet en ik weet dus ook niet of ik hem wel leuk vind. Soms reageert hij echt heel flauw en dan denk ik ineens nee eigenlijk vind ik hem toch niet zo leuk.
Let je een beetje op dat hij geen misbruik van je gaat maken? Waarschijnlijk heeft hij allang door dat je hem leuk vindt en is hij de grenzen aan het opzoeken wat je allemaal voor hem over hebt. Trap er niet in en dien hem op een vriendelijke maar wel duidelijk manier mede dat je niet hiervan gediend bent. Even kijken hoe goed hij je best doet voor jou!
Hij moet natuurlijk wel wat voor je over hebben
_Selena schreef:Sommige jongens doen lief tegen je en kijken schattig naar je om wat te willen van iemand zoals huiswerk maken of zoiets. Ga eerst kijken of ie ook hetzelfde heeft met jou en net zoals hierboven zijn best voor je gaat doen. Anders laten gaan, zo'n jongen wil je niet.
Ik hoop dat hij ook het zelfde denkt over jou!
. Ik hoop het ook hehehe.