Wie kan mij helpen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

OneAndOnlyx

Wie kan mij helpen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-14 18:35

Hoihoi!

wist even geen beter forumonderdeel, sorry!
Ik zit momenteel een beetje heel erg met mijn handen in het haar.. Ik heb namelijk een jongen in mijn klas zitten en ik denk dus dat ik verliefd op hem ben.

Het begon allemaal tijdens de piepjestest/shuttleruntest. Hij begon ineens alleen mij aan te moedigen. Ik schrok en begon over hem te denken en vaker naar hem te kijken. Hij keek bij gym de hele tijd lief naar me, en ik vroeg me af wat dat te betekenen had.

Naarmate de weken vorderde, ging ik steeds meer aan hem denken en ik voelde me anders dan anders.
Nu ken ik mezelf heel erg goed, zodra een jongen aardig tegen me doet denk ik dat ik verliefd op hem ben maar dat is echt niet zo.

Alleen is het zo.. hij is niet heel aardig en vriendelijk tegen me.. Bij hem is het anders.

We mogen bij Wiskunde een spiekbriefje maken, dus vanmiddag zat ik bij Wiskunde gewoon aan mijn werk, hoor ik ineens T.(een vriendin van mij) roepen. Ik kijk naar haar en ze wijst naar de jongen. Ik word meteen heel zenuwachtig en kijk naar hem.

Hij zegt dat ik moet komen, en vervolgens als ik bij zijn tafel sta vraagt hij mij of ik een deel wil schrijven van zijn spiekbriefje. Ik doe wat hij zegt en als ik terug sta bij zijn tafel zegt hij ineens 'wow'. Kijkt naar z'n vriend naast zich en bedankt me.

Ik vraag me dus vandaag al de hele dag af of hij mij nou ook leuk vind.. Ik weet het niet en ik weet dus ook niet of ik hem wel leuk vind. Soms reageert hij echt heel flauw en dan denk ik ineens nee eigenlijk vind ik hem toch niet zo leuk.

Maar een uur later kijkt hij weer schattig naar me en ben ik meteen weg van hem. Hij doet ook bijna altijd als hij tegen me praat heel erg verlegen, maar tegen z'n vrienden en vriendinnen doet hij gewoon machoachtig.

Ik zat zo te denken.. ik zou graag een gesprek met hem beginnen op Whatsapp. Maar in godsnaam, waarover? Over dat briefje waarom IK dat moest schrijven of weet ik veel..

Pff.. jeetje dit probleem is groter dan ik dacht. Hopelijk herkent iemand dit of kan ik iemand me helpen! Anders weet ik het ook niet meer.

Lau

Re: Wie kan mij helpen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-14 18:43

Ik zou gewoon een keer een gesprek beginnen over huiswerk ofz dat je het niet in je agenda hebt gezet.
En begin vanuit daar een gesprek, spreek anders een keer met hem af.

OneAndOnlyx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-14 18:52

lrtj_ schreef:
Ik zou gewoon een keer een gesprek beginnen over huiswerk ofz dat je het niet in je agenda hebt gezet.
En begin vanuit daar een gesprek, spreek anders een keer met hem af.

Bedankt voor je tip! Ik vraag wel wanneer we de Biologietoets ook alweer hadden(vandaag opgegeven en ik weet het prima maar boeiend :+ ). En afspreken kan ook wel een keer(woon zooo dichtbij hem hahaha). Ik vind jouw onderschrift heel erg leuk :D

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-14 22:10

Haha thanks het is wel de waarheid,
Anyway ontopic gewoon doen:)

OneAndOnlyx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-14 22:45

lrtj_ schreef:
Haha thanks het is wel de waarheid,
Anyway ontopic gewoon doen:)

Klopt! :D

En ja ik heb je inmiddels alweer teruggemaild ;)

lucifertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-14 22:58

OneAndOnlyx schreef:
Hoihoi!

We mogen bij Wiskunde een spiekbriefje maken, dus vanmiddag zat ik bij Wiskunde gewoon aan mijn werk, hoor ik ineens T.(een vriendin van mij) roepen. Ik kijk naar haar en ze wijst naar de jongen. Ik word meteen heel zenuwachtig en kijk naar hem.

Hij zegt dat ik moet komen, en vervolgens als ik bij zijn tafel sta vraagt hij mij of ik een deel wil schrijven van zijn spiekbriefje. Ik doe wat hij zegt en als ik terug sta bij zijn tafel zegt hij ineens 'wow'. Kijkt naar z'n vriend naast zich en bedankt me.

Ik vraag me dus vandaag al de hele dag af of hij mij nou ook leuk vind.. Ik weet het niet en ik weet dus ook niet of ik hem wel leuk vind. Soms reageert hij echt heel flauw en dan denk ik ineens nee eigenlijk vind ik hem toch niet zo leuk.

Let je een beetje op dat hij geen misbruik van je gaat maken? Waarschijnlijk heeft hij allang door dat je hem leuk vindt en is hij de grenzen aan het opzoeken wat je allemaal voor hem over hebt. Trap er niet in en dien hem op een vriendelijke maar wel duidelijk manier mede dat je niet hiervan gediend bent. Even kijken hoe goed hij je best doet voor jou!

Hij moet natuurlijk wel wat voor je over hebben :D

OneAndOnlyx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-14 23:00

lucifertje schreef:
OneAndOnlyx schreef:
Hoihoi!

Let je een beetje op dat hij geen misbruik van je gaat maken? Waarschijnlijk heeft hij allang door dat je hem leuk vindt en is hij de grenzen aan het opzoeken wat je allemaal voor hem over hebt. Trap er niet in en dien hem op een vriendelijke maar wel duidelijk manier mede dat je niet hiervan gediend bent. Even kijken hoe goed hij je best doet voor jou!

Hij moet natuurlijk wel wat voor je over hebben :D

Ja dat dacht ik eerst ook ja! Maar toen hij me aanmoedigde enzovoort was ik nog lang niet verliefd en eigenlijk ook helemaal niet gediend van hem. Dus hoe kan hij dat zo snel door hebben gehad?

Selena

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-14 23:08

Sommige jongens doen lief tegen je en kijken schattig naar je om wat te willen van iemand zoals huiswerk maken of zoiets. Ga eerst kijken of ie ook hetzelfde heeft met jou en net zoals hierboven zijn best voor je gaat doen. Anders laten gaan, zo'n jongen wil je niet.
Ik hoop dat hij ook het zelfde denkt over jou! :D

OneAndOnlyx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-14 23:38

_Selena schreef:
Sommige jongens doen lief tegen je en kijken schattig naar je om wat te willen van iemand zoals huiswerk maken of zoiets. Ga eerst kijken of ie ook hetzelfde heeft met jou en net zoals hierboven zijn best voor je gaat doen. Anders laten gaan, zo'n jongen wil je niet.
Ik hoop dat hij ook het zelfde denkt over jou! :D

Ja die jongens ken ik helaas maar al te goed. Maar hij vroeg of ik misschien netjes kon schrijven omdat hij dat totaal niet kon, dus hij dwong me niet om het te doen. Als ik iets echt niet wil doe ik het echt niet hoor haha. En ja inderdaad, hij moet wel een beetje moeite voor me doen hoor :o . Ik hoop het ook hehehe.