Wie weet waar ik de max factor lipfinity 88 nog wel kan kopen? Of is er iemand op bokt die hem te koop heeft?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

eenitraM schreef:Haha helaas kan ik je niet meer helpen
En hoe lief ze het wel niet van je vind dat een onbekend iemand zo behulpzaam is.
Ze kan je niet genoeg bedanken! Gydja schreef:eenitraM schreef:Haha helaas kan ik je niet meer helpen
Haha je was in elk geval heel erg hulpvol mijn moeder vertelt zowat nog dagelijks aan mensen dat ik lipstick heb geregeld via een paarden forumEn hoe lief ze het wel niet van je vind dat een onbekend iemand zo behulpzaam is.
Ze kan je niet genoeg bedanken!
Adrienne93 schreef:we hebben er hier zat in de winkel liggen maar helaas niet nr 88
eenitraM schreef:Misschien ligt er wat bij de Action! Ik herinner mij wel dat de Action ook MaxFactor verkoopt.
Santigo_ schreef:Hmm jammer dat ik de vertegenwoordigster niet meer zie nu ik bijna niet meer doordeweeks werk. Maar als ik hier zie zal ik eens vragen of er nog op de een of andere manier aan te komen is.
Ik weet niet of je dicht bij Duitsland woont? Want daar verkopen ze andere kleuren dan hier in Nederland namelijk. MIjn hele lichte foundation haal ik altijd daar, want hier in Nederland kan ze die niet bestellen...
Santigo_ schreef:Ik ga altijd naar de DM, die is hier het dichtst bij. Scheelt vaak ook nog veel in de prijs, mijn L'oreal poeder is de helft goedkoper daar
Lara_Silver schreef:https://www.sourcebeaute.ch/fr/femme/ma ... 53934.html
Is het deze toevallig? Deze site heeft bijvoorbeeld ook 'oudere' Garnier producten die al lang uit de schappen verdwenen zijn. Goede service ook.
Zelf zou ik nooit iets bestellen op een website waarvan ik de taal niet begrijp. Maar als je zegt dat ze inderdaad goede service hebben gaan we eens kijken of dit wat is