annika_s schreef:Ik hoop wij ook

Wij zijn gister voor de tweede keer bij een koophuis wezen kijken, helaas bleek er toch veel ste veel mis mee te zijn waardoor we weer verder gaan zoeken

Wij willen dus gaan kopen en ja qua uitzet, als ik iets tegen kom wat ik echt mooi vind en een leuke aanbiedingsprijs heeft koop ik het. Mijn zusje is de deur al uit dus we hebben een kamer over waar ik alles kan opsparen

Dit gaat overigens wel over servies bestek pannen etc. meubels gaan we echt pas voor kijken als we een huis hebben gevonden en alles dan geregeld is..
Wat leuk! 
Ik heb hier een garage voor een groot deel ter beschikkking om spulletjes op te slaan, toch wel prettig.
SandravdB schreef:Nou leg me neer bij zijn smaak, hij heeft donkerbruin, vind ik niets, ik heb zelf blankeiken en wil me spullen niet kwijt wegens slechte eerdere ervaring met samen wonen, maar mijn blank eiken spullen gaan naar de speelkamer, pas het goed in en dan heb ik ze nog, mijn banken zijn mooier dus die gaan mee, paar dingen moet ik verkopen zoals vriezer, koelkast, gasfornuis want dat is makkelijk opnieuw aan te schaffen en hebben we dus dubbel.
Alleen de berg speelgoed van me zoontje inpakken is een heel karwei, mijn kledingkast ligt al in stukken daar net als mijn wandkast, maar die moeten dus weer in elkaar, wordt wel aardig leeg hier. Weinig zin om nu verder te gaan met pakken maar vanavond extra hulp en de aanhanger nog hier, dus moet even doorzetten.
Tja dat mijn paard moet revalideren zat er al lang aan te komen, peesschedeontsteking met verklevingen die verslechterde, dus tijdje terug toen hij weer dik been had wist ik in mijn hoofd al dat operatie nu noodzakelijk ging zijn.
Jullie kunnen altijd nog meubels aanschaffen die jullie beiden mooi vinden toch? Hoef uiteraard niet snel/meteen, kan over tig jaar ook nog.
Gelukkig was je voorbereid op de revalidatie, maar hoe je het ook wend of keert, leuk is het niet.