Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
KoudbloedKim schreef:Maar eerlijk gezegd zou ik me daar als 15-jarige niet mee bemoeien... straks komen ze erachter dat jij hebt gebeld.
Yessy schreef:112 is ook voor heterdaadjes, vertelden ze me toen ik jaren terug het 0900-8844 nummer belde toen een groep jongeren een willekeurige auto vakkundig aan het slopen waren. Ik dacht dat 112 toen niet mocht omdat het geen levensbedreigende situatie was, maar als ze mensen op vernieling, inbraak, etc kunnen betrappen is het ook 112. Ik weet niet of drugshandel daar ook onder valt eerlijk gezegd.
.
xMendy schreef:Ben ik dan de enige die hiervoor z'n schouders ophaalt en doorfietstik zie zo vaak mensen dealen.
laatst liep ik op school langs een rij kluisjes, en toen zag ik dat ze er twee jongens uit de 5e/6e bezig waren. Behalve lachen met een vriendin omdat het zo raar is dat ze dat ineens aan het doen waren, zie ik niet wat ik had kunnen doen. Is hun probleem vind ik. xMendy schreef:Ben ik dan de enige die hiervoor z'n schouders ophaalt en doorfietstik zie zo vaak mensen dealen.
xMendy schreef:Ben ik dan de enige die hiervoor z'n schouders ophaalt en doorfietstik zie zo vaak mensen dealen.