Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
imd schreef:Geen ciw student, maar wel rug. Op http://www.rug.nl/ocasys kun je alles vinden over vakken en verplichte literatuur. Met de stof kan ik je helaas niet helpen.
upendo schreef:Als je in februari instroomt denk ik dat het onderwijs aangepast wordt op die instroom.
Bij ons (HAN pedagogiek februari-student) was dat in ieder geval wel zo. Afgezien van de hoeveelheid stageplaatsen die in februari vrijkomen (minder) heb ik hier nooit nadelen aan ondervonden.
Want zoals ik het nu lees krijg je het zwaar de eerste periode en met het bindende studieadvies bestaat er dan alleen maar een grotere kans dat je er weer af moet, in het rotste geval.. upendo schreef:Is er geen februari-instroom bij die instelling?Want zoals ik het nu lees krijg je het zwaar de eerste periode en met het bindende studieadvies bestaat er dan alleen maar een grotere kans dat je er weer af moet, in het rotste geval..
Misschien kan je tegen de tijd van de eerste tentamenweek dan meteen je 'herkansingen' van de periode ervoor meepakken zodat je die in the pocket hebt!
upendo schreef:Heh wat vaag!
Respect dat je het op die manier doet!Misschien kan je tegen de tijd van de eerste tentamenweek dan meteen je 'herkansingen' van de periode ervoor meepakken zodat je die in the pocket hebt!
Heel veel succes in ieder geval!
imd schreef:upendo schreef:Heh wat vaag!
Respect dat je het op die manier doet!Misschien kan je tegen de tijd van de eerste tentamenweek dan meteen je 'herkansingen' van de periode ervoor meepakken zodat je die in the pocket hebt!
Heel veel succes in ieder geval!
Herkansingen van periode 1.1 en 1.2 (sep-jan) zijn eind januari, dus dat zal niet gaan lukken..