Student ciw aan de RUG gezocht

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Nina_love

Student ciw aan de RUG gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-14 00:28

Hallo bokkers,
Ik weet dat dit een beetje een vreemde titel is, maar ik zal het even uitleggen.

Gezien de komende veranderingen van de studie financiering heb ik na lang nadenken besloten om een februari instroom te doen.
Nou weet ik natuurlijk dat dit grote nadelen heeft en daarom ben ik op zoek naar een Communicatie en Informatie Wetenschappen student die mij kan vertellen welke stof ik me eigen moet maken om beter voorbereid te zijn. (boekenlijst, tentamenstof etc)

Ik hoop dat er iemand is die me verder kan helpen!

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 12:20

Geen ciw student, maar wel rug. Op www.rug.nl/ocasys kun je alles vinden over vakken en verplichte literatuur. Met de stof kan ik je helaas niet helpen.

Nina_love

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-14 17:18

imd schreef:
Geen ciw student, maar wel rug. Op http://www.rug.nl/ocasys kun je alles vinden over vakken en verplichte literatuur. Met de stof kan ik je helaas niet helpen.

Daar heb ik inderdaad de benodigde boeken gevonden :)

upendo

Re: Student ciw aan de RUG gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 17:20

Als je in februari instroomt denk ik dat het onderwijs aangepast wordt op die instroom.
Bij ons (HAN pedagogiek februari-student) was dat in ieder geval wel zo. Afgezien van de hoeveelheid stageplaatsen die in februari vrijkomen (minder) heb ik hier nooit nadelen aan ondervonden. :)

Nina_love

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-14 17:27

upendo schreef:
Als je in februari instroomt denk ik dat het onderwijs aangepast wordt op die instroom.
Bij ons (HAN pedagogiek februari-student) was dat in ieder geval wel zo. Afgezien van de hoeveelheid stageplaatsen die in februari vrijkomen (minder) heb ik hier nooit nadelen aan ondervonden. :)

Ik stroom gewoon halverwege in. Ik ga de komende maanden het eerste semester dus zoveel mogelijk in thuis studie doornemen.
Dus ja dit heeft heel veel nadelen. Zo heb ik voor mn echte eerste semester volgend schooljaar geen herkansings mogelijkheid en moet ik meteen in februari ook met mn minor starten.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 17:28

Is er geen februari-instroom bij die instelling? :) Want zoals ik het nu lees krijg je het zwaar de eerste periode en met het bindende studieadvies bestaat er dan alleen maar een grotere kans dat je er weer af moet, in het rotste geval..

Nina_love

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-14 17:31

upendo schreef:
Is er geen februari-instroom bij die instelling? :) Want zoals ik het nu lees krijg je het zwaar de eerste periode en met het bindende studieadvies bestaat er dan alleen maar een grotere kans dat je er weer af moet, in het rotste geval..

Dit is wat zij de februari instroom noemen. Ik ga het gewoon proberen.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 17:49

Heh wat vaag!
Respect dat je het op die manier doet! :) Misschien kan je tegen de tijd van de eerste tentamenweek dan meteen je 'herkansingen' van de periode ervoor meepakken zodat je die in the pocket hebt!

Heel veel succes in ieder geval! :j

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 09:40

upendo schreef:
Heh wat vaag!
Respect dat je het op die manier doet! :) Misschien kan je tegen de tijd van de eerste tentamenweek dan meteen je 'herkansingen' van de periode ervoor meepakken zodat je die in the pocket hebt!

Herkansingen van periode 1.1 en 1.2 (sep-jan) zijn eind januari, dus dat zal niet gaan lukken..

Nina_love

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-14 20:30

imd schreef:
upendo schreef:
Heh wat vaag!

Herkansingen van periode 1.1 en 1.2 (sep-jan) zijn eind januari, dus dat zal niet gaan lukken..

Precies!