Ik heb een LG G2, nou had/heb ik daar een quick-view cover voor. (gewoon goedkope via ebay gekocht
)Nou werkt die niet heel goed. Of nja het principe van het quick-view cover werkt wel, maar zodra ie valt is het scherm kapot. Heb ik 1 keer gehad, hele scherm in stukjes en touch screen deed niets meer.
Als ie valt dan klapt het flapje open en valt het scherm open en bloot op straat/de vloer. En het hoekje rechtsbovenaan is open, waarom weet ik niet, bij de t-mobile shop vonden ze dat ook erg gek.
Nou raadden ze in de service-winkel waar ze mijn mobiel gerepareerd hadden, heel sterk een gelhoesje aan. Omdat die de schokken beter opvangt dan zo'n hardcase, en als ie valt dan valt ie niet direct op het scherm omdat de randjes uitsteken. Dus ik had een gelhoesje gekocht, maar nu krijg ik dat hoesje er niet omheen met screenprotector op mijn scherm. Gaat niet samen. Want screenprotector loopt tot aan het randje en hoesje gaat over dat randje heen.
Om even raad te vragen ben ik net naar de t-mobile shop gegaan, die zeiden dat gelhoesje geen enkel effect heeft en sowieso niet samen gaat met screenprotector. Die zeiden dat je het beste zo'n flipcover kan doen of de echte quick-view cover. Maar ook dan valt het scherm open en bloot op straat oid als ie een keer onverhoopt valt, door de zwaartekracht klapt het flapje dan open. Enkel bij de flipcover is er een randje die nog wat meer uitsteekt waardoor het scherm niet direct op de grond belandt, maar de zijkanten/hoekjes zijn volledig onbeschermd.
Nu weet ik echt niet meer wat te doen
Wat is nou de beste bescherming???
Zo'n sleeve heeft geen nut omdat als je je mobiel er dan uit haalt om hem te gebruiken, hij volledig onbeschermd is.
Het ideale zou zijn zo'n gelhoesje samen met een flapje die dicht geklikt oid kan worden xD (dat ie niet open klapt als ie valt) Maar dat bestaat blijkbaar niet ofzo
Natuurlijk is een mobiel niet om te laten vallen
Dan had ik een bouwtelefoon oid moeten nemen, maar een ongeluk zit in een klein hoekje.... En in een tas/jas moet ie wel gewoon goed beschermd zijn. 
*klopt af*