[ENQ] Ondernemers (en werknemers) in het MKB

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Frances

[ENQ] Ondernemers (en werknemers) in het MKB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-14 22:25

Hallo Bokkers,

Het bedrijf waarbij ik stage heb gelopen voor mijn opleiding (SWITCH), heeft mij gevraagd te zoeken naar ondernemers en werknemers in het MKB (midden- en kleinbedrijf) die de SWITCH Challenge in wil vullen.

De SWITCH Challenge is een soort kennisquiz m.b.t. maatschappelijk verantwoord ondernemen (MVO). Het zijn 8 meerkeuze vragen en 1 open vraag, dus invullen kost maar zo’n 5 minuutjes. Het gaat bij de vragen om een gemiddeld bedrijf (met uitzondering van de eerste en de laatste vraag)

Er worden aan het einde van de challenge een aantal gegevens gevraagd welke niet voor commerciële doeleinden gebruikt zullen worden. Je krijgt nog wat informatie nagestuurd en daarnaast maak je kans op een reis naar Aruba voor 2 personen waar de Green Aruba 2015 conference plaats zal vinden.

De link naar de SWITCH Challenge: http://www.switchchallenge.nl/challenge

Mocht je de SWITCH Challenge hebben ingevuld, zou je dan zo vriendelijk willen zijn om mij even een pb na te sturen met nogmaals de gegeven (naam, provincie, e-mail & bedrijf)? Ook dit is niet voor commerciële doeleinden, maar om inzicht te hebben in welke lijst via mij in is gevuld.

Mocht je nog op of aanmerkingen hebben over de vragenlijst dan hoor ik dat ook graag via pb. Ik zal dit dan meenemen in de terugkoppeling.

Alvast bedankt!