Aan het eind van het jaar maak ik meestal een terugblik op wat geweest is!
De mooie dingen, de minder mooie dingen....
Het lijkt me leuk om jullie EJL te lezen!!!

Ik zal een voorzetje geven....
Januari:
- lekker paardrijden
- mn sportlessen geven
- werken
- niet veel bijzonders
Februari:
- pony "gekregen" om zadelmak te maken
- zelfde als januari
Maart:
- 2 maart m'n 1e honkbal training meegedaan en (weer) gezwicht voor deze sport!
- gepresenteerd bij een streetdance wedstrijd voor zo'n 700 mensen
- 29 maart mn hand verbrijzeld bij mn 1e honkbal oefenwedstrijd
April:
- 2 april geopereerd aan mn hand, het stond scheef en hij moest weer aan elkaar gezet worden
- geen sportlessen gegeven
- niet paardgereden, ook maar 1 x langs geweest, de motivatie was weg (en ik kon niet autorijden/fietsen)
- begrafenis van mn opa
- gips eraf (hoefde maar 4 weken)
Mei:
- verzorgen van een danskamp (ook in organisatie) was een super week en ook weer de eerste keer dat ik weer wat kon dansen!

- mn hand nog niet echt goed kunnen gebruiken

- controle in het ziekenhuis, alles was goed!
dezelfde avond zat ik op mn paard!
- 24 mei mn eerste sport les weer gegeven!
- een hele goede sociale vaardigheids training gegeven!
Juni:
- op mn werk een plankje doorgeslagen (dit doen we bij kinderen voor meer zelfvertrouwen met een wens erop) met de wens dat ik minder pech wilde in mn volgende levensjaar! (Sinds ik 24 werd veeeeel lichamelijke pech gehad!)
- 7 juni een groot les mills evenement in Amsterdam, hotel gepakt met 2 vriendinnen en 's avonds een groot feest met dj quintino!
helaas kon ik me nog lang niet helemaal geven
- 8 juni weer een honkbal wedstrijd gespeeld! WAT was ik zenuwachtig!!!

- gepresenteerd tijdens een streetdance optreden in een theater hier in de buurt, was erg tof!
Juli:
- de overstap van honkbal naar softbal gemaakt. Voelde me toch meer op mn plek tussen de dames en in hun team kon ik echt wat betekenen!
- het fanatieke rijden is wel weer even terug geweest, maar ik vond het saai om alleen maar in de bak te rijden, dus besloot ik haar te verplaatsen, meer mogelijkheden en hopelijk vond ik het dan ook weer leuker!
- nieuw zadelmak maak projectje
- haarlemse honkbalweek
- paard goed ziek
bacteriele infectie
Augustus:
- sportkamp!!! Voor 60 kinderen die om de een of andere reden niet op vakantie kunnen! Was weer een toffe week, prachtig weer! Voor de 3 e x georganiseerd
- een toffe training gegeven aan kinderen als voorbereiding voor het voortgezet onderwijs!
- besloten mn paard te verkopen! Ze is naar 3 leuke meiden gegaan waar ze het heel goed heeft! (Geen moment spijt van gehad)
September:
- lekker door softballen
- sport lessen geven
- nog steeds last en pijn ervaren van mn hand
- zadelmak maak projectje weer terug naar eigenaar!
Oktober:
- een groot beeball (softbal voor kinderen) toernooi georganiseerd, prachtig weer, maar liefst 8 verenigingen en echt een super sfeer!
- wintertijd challenge, lesgeven voor het goede doel spieren voor spieren!
November:
Wat komen gaat:
- mn eerste bokt meeting!
- op het podium mogen staan met (inter) nationale trainers, voor 100-en mensen!!
een droom die uitkomt!!
- het plaatje gaat uit mn hand
- zal in de 2e helft vooral om herstellen gaan en werken naar een goed en voorspoedig herstel!
Dit was mijn 2014!!

Daar draaide eigenlijk mijn jaar om.