Sinds ik mijn iMac uit begin 2013 heb geüpdatet naar het nieuwe OS X Yosemite heb ik problemen met Photoshop CC. Op totaal willekeurige momenten gooit hij het beeld helemaal door elkaar, zonder dat het programma of mijn computer zelf vastloopt. Alles functioneert dus nog gewoon normaal, behalve mijn openstaande beelden. Dit is zeer frustrerend, omdat je daar gewoon niet mee kunt werken.
Ondertussen heb ik de computer al opnieuw opgestart, CC geüpdatet, Photoshop opnieuw opgestart, een hulpvraag in een hulp-blog van Adobe geplaatst (Maar is weer verwijderd) en Google afgestruind wat geen resultaat heeft gehad. Adobe beweert zelf dat CC gewoon perfect hoort te werken met 10.10. Teruggaan naar 10.9 is me tot nu toe ook nog niet gelukt.
CC is overigens legaal aangeschaft, dus in het uiterste geval kan ik gewoon Photoshop opnieuw installeren maar mocht iemand hier nog andere tips hebben of het probleem herkennen, dan hoor ik dat graag!
Alles is welkom.

Zo ziet het er uit:

En de andere openstaande foto's zien er dan zo uit:

Ik moet dan persé Photoshop opnieuw opstarten om er voor te zorgen dat het weg gaat.
Ik moest toen de drivers van mijn videokaart updaten en toen deed hij het weer. Geen idee hoe dat zit met appels en graka's, maar mss moet je het ook in die richting zoeken?
Ik moet zeggen dat dit precies de reden is dat ik die van mij nog niet geupdate heb