Alles zat er in. Pasfoto's, ID-kaart, rijbewijs, pinpas. Maar het ergste wat ik kwijt ben is de sleutel van het huis van mijn vriendin waar ik eigenlijk op dit moment in hoor te zitten voor een weekje. Maar dat kan dus niet want ik ben mijn portoo kwijt. Geld? Er zat trouwens geen geld in. Dus niemand heeft er wat aan.
Ik huil nu, rol van boosheid over de vloer. Ik heb de route wel 100 keer doorgelopen en daar zit de 90 keer van de route bewandelen in mijn hoofd niet bij. Iedereen van het personeel hielp meedenken.
Ik heb maar mijn gegevens achter gelaten. Iemand opperde nog dat de bewakingscamera's misschien wel duidelijkheid zou geven. Maar ik vraag me af: Als iemand iets vindt, lever je het toch eigenlijk gewoon in? Heb een half uur gezocht en een half uur gewacht. De hele winkel werd ververst met nieuwe winkelende personen maar mijn portoo is nog steeds zoek.
Ik zoek goede verhalen van bokkers die uiteindelijk hun verloren portoo in hun armen hebben kunnen sluiten. Ik zoek hoop, goede hoop want momenteel ben ik er goed ziek en arm van.

Wat waardeloos zeg!!