Het eerste half jaar woont de verhuurder daar ook zelf nog.
De verhuurder heeft beneden een upc horizon box staan.
Boven heeft de verhuurder op zijn kamer een upc mediabox staan voor zijn eigen kijkplezier.
Logischerwijs, willen ook wij ons natuurlijk terug kunnen trekken wanneer wij willen en tv kijken.
UPC levert echter maar 2 boxen (of box en kaart) per adres
Het is niet mogelijk om een los abonnement extra af te sluiten op een adres waar al een abbonement is..
-------
bovenstaande is duidelijk gevraagd en doorgevraagd bij UPC
------
Mijn vraag is de volgende:
heeft iemand het volgende wel eens uitgeprobeerd en wat was het resultaat.. UPC medewerker geeft deze loophole zelf, dus voor de mods die meelezen, de onderstaande constructie is niet illegaal omdat er gewoon betaald wordt, het is slechts technisch niet mogelijk om drie boxen te krijgen..
Huis 1: heeft twee boxen en gebruikt beide en zoekt een derde:
Huis 2: heeft twee boxen, maar gebruikt slechts 1 box..
De tweede box van huis 2 is wel geactiveerd en er wordt dus ook voor betaald (die valt immers in het abbonement van huis 2).
kan box 2 uit huis 2, in huis 1 geplaatst worden? werkt deze dan ook?
met andere woorden... herkend het signaal dat de box niet op het correcte adres staat, of is de box slechts aangemeld en klaar voor gebruik ongeacht waar deze gebruikt wordt..
Indien er bokkers zijn die het niet weten maar wel kunnen testen binnen nu en enkele dagen, dan houd ik mij ook zeer aanbevolen om de resultaten ervan te vernemen.
Dus:
Is het mogelijk om een aangemelde upc box te gebruiken op een adres waar reeds 2 boxen aangesloten zijn..
------------------
optie 2:
bokker in of rond helmond gezocht met 2 digitale boxen waarvan wij er volgende week 1 mogen lenen om het zelf te testen. vanzelfsprekend mag de betreffende bokker het zelf komen brengen en bij de test aanwezig zijn desgewenst, zodat de box niet 'plots' verdwijnt
bokkers aanwezig die geen tweede box hebben in of in de omgeving van Helmond by any chance? we komen er vast wel uit (starters of royaal maakt niet uit.. extra pakketten hoeft niet).
terwijl ik dan bedacht had dat ik de vorige zender toch interessanter vond maar mij niet meer kon heugen welke dat was
.. hopelijk is dat gewoon gewenning, maar vind de oude toch nog steeds het prettigst (is ook vlotter voor mijn gevoel)