Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Cassidy schreef:Ik wil je niet bang maken, maar door ergens voortdurend aan te denken, kun je het laten uitkomen, laat je het manifesteren. En ooit gaat het er een keer van komen dat je zonder ze verder moet, maar waar jij nu mee rondloopt, dat is te heftig. En het kan best dat je ouders ervan weten maar zich niet realiseren hoe hoog het bij je zit en hoe groot die angst is. Dus praat erover met je ouders en met je huisarts, en zoek hulp.
Al denk ik vaak ook wel weer doe niet zo gek, zou allemaal wel toeval zij etc etc. Maar de gedachten komen wel elke keer.
Cassidy schreef:Ik wil je niet bang maken, maar door ergens voortdurend aan te denken, kun je het laten uitkomen, laat je het manifesteren. En ooit gaat het er een keer van komen dat je zonder ze verder moet, maar waar jij nu mee rondloopt, dat is te heftig. En het kan best dat je ouders ervan weten maar zich niet realiseren hoe hoog het bij je zit en hoe groot die angst is. Dus praat erover met je ouders en met je huisarts, en zoek hulp.
anders zou het leven er lastig uit zien voor mensen die wat obsessief aangelegd zijn.
Ik kan het terug lijden aan het feit dat mijn pa toen ik nog maar 13 was een hartinfarct gehad heeft. Dit was echt een gevalletje kantje boord en sindsdien speelt t.
maak het bespreekbaar!
zeg het tegen je ouders.
als iets mis liep waardoor ze bv ergens heen moesten voor mij dan was ik ook altijd erg overstuur. ( moeder kwam me eens laat halen tussen de middag. Wilde toen eigenlijk blijven maar dan toch keihard haar na rennen en dat ook dagen vast houden. Want had haar vast gekwetst en als er wat gebeurde...)ik had het dis erg extreem. Basicly maak je jezelf verantwoordelijk voor je ouders (en hun gevoelens) en van daaruit komt ook die angst, of niet?