Ultiem jeugdsentiment !

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Colaaa

Ultiem jeugdsentiment !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-14 17:27

Telekids !!! :):)
Afgelopen zaterdag bestond RTL 25 Jaar en daarom hadden ze de hele zaterdag programma's van rlt-4 zoals de 1ste aflevering GTST, de 5 uur show, en ook telekids natuurlijk !

Ik had mijn wekker gezet om te kijken om 6.20 maar helaas mijn bed heeft gewonnen :')
Daarom lekker alle filmpjes van zowel telekids als pittige tijden gewoon kijken op youtube !

Let vooral op de hoogblonde cas jansen :')
Geweldig !

Als er een progamma mocht terug komen was het zeker telekids !

vuurneon

Re: Ultiem jeugdsentiment !

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 17:29

Lllllllllllaura :D

Was een leuke tijd :D

Arrabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 15:37

Toen ze op het einde afscheid namen zat ik gewoon te janken... erg he? haha
Ik woonde vroeger vlakbij de studio's waar Telekids werd opgenomen, als ze dan buiten de megablubbelpower race gingen doen dan gingen we kijken.
Ik ben er ook wel is met mijn pony heen gegaan en toen wilden ze graag dat ik tijdens de uitzending met mijn pony bij Harry de hengst ging staan.
Alleen tijdens het proefdraaien met Harry werd al snel duidelijk dat mijn pony daar panisch voor was dus dat ging jammer genoeg niet door.

Colaaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-14 23:14

@arrabel: Wauw leuk zulke herinneringen !

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 23:45

DIT MOET GEWOON TERUGKOMEN IN DE ORGINELE TELEKIDS VORM!!! Carlo en Irene, doe gewoon weer Telekids AL IS HET MAAR VOOR ÉÉN KEERTJE.......

Boheme

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 23:50

Telekids was super. Ik had de mazzel dat ik 1 van de buurvrouwen mocht zijn 2 jaar lang. Ik heb daar de leukste tijd van mijn leven gehad. 10 uur live telekids , Carlo's ontbijtjes, de gasten, en ga zo maar door.En ja ze moeten terug komen met alle items van vroeger

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 08:58

Telekids van nu is ook wel leuk maar kan absoluut niet in de spotlight staan van wat Telekids VROEGER was... enne, paar dagen geleden in een 2e-hands winkel zelfs nog de CD van Carlo en Irene teruggevonden voor maar 2 euro! :D (die ik nu weer grijs draai!)

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 08:59

Boheme schreef:
Telekids was super. Ik had de mazzel dat ik 1 van de buurvrouwen mocht zijn 2 jaar lang. Ik heb daar de leukste tijd van mijn leven gehad. 10 uur live telekids , Carlo's ontbijtjes, de gasten, en ga zo maar door.En ja ze moeten terug komen met alle items van vroeger

You can read my miiiiiind! *\o/*

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 09:21

De Telekids van vroeger vind ik eigenlijk 1 van de beste programma's ooit gemaakt :j
Ik vond het echt geweldig. Zelfs toen ik eigenlijk al te oud geworden was voor Telekids bleef ik kijken.
Pittige tijden is natuurlijk de wieg van de latere TV Kantine. Carlo en Irene zijn gewoon een gouden duo denk ik :j

Arrabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 10:09

Dat was echt genieten op zaterdag ochtend!

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 23:41

SAKKIA schreef:
Ik vond het echt geweldig. Zelfs toen ik eigenlijk al te oud geworden was voor Telekids bleef ik kijken.

Ik ook.
Ik ging de ene avond flink stappen en de volgende dag zat ik dan met een kater telekids te kijken :+

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 23:47

Jaaaaa telekids, pittige tijden!!! *\%/* *\%/* *\%/* *\%/*

Ik ben rick en ik hou van moooootor riiiiije

Ik ben meta en ik ben een mon

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 23:53

Ik was ook fan :j
Die laatste aflevering idd, ik heb em helemaal gezien toen, en nog een traantje weggepinkt ook :') Ik had ook alle video's.. Echt de beste nederlandse tv ooit vind ik! Die spontaniteit, elkaar voor de gek houden, al die dingen die steeds op een hilarische manier mis gingen.. Prachtig gewoon!

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 23:58

Van het begin tot eind elke zaterdag op de bank vanaf het begin tot eind van de uitzending. Vaak geprobeerd met onze klas mee te mogen doen. Maar helaas nooit gelukt. Die avonturenverhalen in delen met Carlo en Irene waren ook altijd geweldig. :D

Arrabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 09:58

8nnemiek schreef:
Ik was ook fan :j
Die laatste aflevering idd, ik heb em helemaal gezien toen, en nog een traantje weggepinkt ook :') Ik had ook alle video's.. Echt de beste nederlandse tv ooit vind ik! Die spontaniteit, elkaar voor de gek houden, al die dingen die steeds op een hilarische manier mis gingen.. Prachtig gewoon!

Ik zat gewoon keihard te janken.. hahaha