Bij de Gamma hebben ze er een pakketzegel op gedaan en mij een recu gegeven.
Vandaag kreeg ik een berichtje van de geadresseerde of het pakketje al op de post was. Ja, woensdag al.
Toen het recu maar eens tevoorschijn gehaald en op de postnl site gecheckt. De Gamma medewerker heeft waarschijnlijk een niet bestaand bezorgadres ingevoerd. Een combinatie van het adres van de afzender (straat en woonplaats) en het adres van de geadresseerde (postcode en huisnummer).
Dan kom je dus uit op een niet bestaand huisnummer in mijn straat.
Maar de status op de site is "bezorgd". Nou niet bij de geadresseerde en bij het adres wat de code aangeeft, dat kan helemaal niet, want dat huisnummer bestaat niet in deze straat.
Zojuist een klacht ingediend op de site van postnl en ik zou hier dinsdag bericht over moeten krijgen, maar het stoom komt zo'n beetje uit mijn oren. Hoe kan je zo stom zijn. Een adres overtypen is toch niet zo moeilijk????
Ik hoop wel dat mijn pakketje terug gevonden wordt, want het gaat om breekbare kopjes uit een genummerde oplage

adressen dien gecontroleerd te worden. Adressen die totaal niet bestaan geeft dat ding aan alszijnde bestaat niet?
Van de week gedaan bij Ikea
scheelt je in de wacht hangen want ze nemen contact op met jou en ze lopen net een tandje harder
Nu heb ik hem maar gewoon via Kiala verzonden, geen postNL meer voor mij! Ben er helemaal klaar mee.
.