Opzoek naar een goede laptop

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Bumba01

Opzoek naar een goede laptop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-14 16:05

Ik heb de zoekfunctie gebruikt, maar ik kwam geen centraal topic tegen over deze vragen (of ik heb niet goed gezocht?),

Ik ben aan een vervangende laptop toe. Ik heb momenteel een Toshiba Satellite, maar die voldoet niet aan mijn 'eisen'. Ik vind de laptop te traag met internet en Facebook games.

Nu ben ik opzoek naar een (nieuwe of 2ehandse) laptop met de volgende eisen:

- 15,5 of 17,3 inch
- Genoeg geheugen
- Hij moet zonder moeite en haperingen FB games kunnen spelen
- Internet moet snel genoeg zijn, we halen n.l vaak films binnen via internet
- Het liefst een witte kleur

Er zijn zoveel laptops, dat ik door de bomen het bos niet meer zie.
:wave:

Electra63

Re: Opzoek naar een goede laptop

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 16:07

Ik kijk altijd op kieskeurig.
Ik heb ook een nieuwe nodig, dus ik lees even mee.

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 16:09

Ik denk dat al veel laptops voldoen. Wat jij vraagt stelt niet zo veel voor. Heb je je huidige laptop wel eens opgeschoond? Dus alles eraf en windows er opnieuw op? Dat kan ook al heel veel helpen.

Daarnaast heeft snel internet niets met je laptop te maken, maar meer je internetprovider (welk abonnement je hebt) en de eventuele router die ertussen hangt.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 16:18

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 16:43

Windows laptops worden altijd te traag na verloop van tijd. Ik zou eerst proberen om de laptop helemaal leeg te gooien en opnieuw te installeren, want met een nieuwe laptop zul je hetzelfde probleem gaan krijgen.
Of je moet een Macbook kopen, dan ben je van dat hele gezeur af :D Macbooks zijn en blijven gewoon lekker snel, betrouwbaar en stabiel, en zijn ideaal om mee te internetten enzo, maar kunnen ook prima zwaardere programma's aan als Photoshop enzo.

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-14 22:50

Ik heb de laptop al een keer compleet leeg laten maken, inclusief nieuwe Windows erop.
Dit hielp niets, hij bleef traag.
Toen las ik de reviews op o.a bol.com en daar bleek dat meerdere mensen hadden gezegd dat de laptop heel erg traag was.

Ik ben toenstraks naar de Media Markt geweest en heb een nieuwe laptop gekocht, een Asus model met een i7 processor. Een wereld van verschil ! :j Kostte wel wat, maar dan heb ik ook wat. Een superfijne laptop en ook lekker vlot.