eeuuhh momenten.....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

papagroom

eeuuhh momenten.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-14 00:38

Iedereeen heeft ze wel eens.
Eeuuhh momenten.
Wat deed ik ook alweer.
Je staat in de supermarkt,maar bent vergeten wat je boodschap ook alweer was.
Je ruimt de tafel af,en staat voor de koelkast in plaats van de vaatwasser.
Halverwege de rit kijk je even op je tom-tom,waar je ook alweer naar toe ging.

Wat is jou eeuuhh moment?

Agossie

Re: eeuuhh momenten.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 00:38

Laatst wilde ik de chocoladehagelslag in de koelkast zetten... Dus, ja, ik heb ze ook wel eens.

KimL86

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 00:46

Euhh, elke dag?
Vaak in ieder geval.
Iemand bellen en niet meer weten wat ik wou vragen.
In de winkel weten dat je nog iets belangrijks mee moet nemen, maar geen idee wat.
Op mijn werk ergens naar toe lopen en geen idee meer hebben wat ik wou doen.
Niet meer weten wat ik ging typen haha.

Zo kan ik wel even door gaan.
Heel irritant.

Lauraa12

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 00:52

Ik heb heel regelmatig dit soort momenten.
ik vergeet best vaak wat ik moet pakken,
als ik iets wil vragen aan iemand ben ik het al weer vergeten voordat ik het vraag en ik gooide vanmiddag per ongeluk bijna een pakje kipfilet weg in plaats van het terug te zetten in de koelkast.. :P

kally

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 00:54

Onderweg zijn naar de Gamma en gewoon de rotonde rechtdoor nemen inplaats van rechts af naar de Gamma en als je dus verder rijdt zoiets van oh ja....
Regelmatig loop ik in de winkel met een groot vraagteken....waar was ik hier ookal weer voor!..pffff.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 00:55

Pakte net stofzuiger ipv verlengsnoer uit de kast.. Had pas door toen ik was begonnen met stofzuigen dat dar niet mn plan was :S

Gea99

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 00:57

S'morgens mijn lenzenbakje pakken en zo bakje ondersteboven, dus lenzen door de goot |o

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 01:01

In halve paniek heel mijn handtas binnenstebuiten draaien. De hele auto overhoop, onder elke zetel grabbelen en even op straat zien als er niets gevallen is. En dan zeggen "zeg, ik bel je dadelijk terug, ik vind mijn telefoon echt nergens meer!" terwijl je in paniek denkt dat hij gestolen is. 8)7

kally

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 01:02

Ik vind de stukjes tomaat in de tomatensoep vies.....dus de soep gooi ik dan even in de zeef....in de pan ....de laatste keer dus gewoon in de gootsteen....net als bv het kookvocht vd pasta....

Bliksem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 01:04

Kwanyin schreef:
In halve paniek heel mijn handtas binnenstebuiten draaien. De hele auto overhoop, onder elke zetel grabbelen en even op straat zien als er niets gevallen is. En dan zeggen "zeg, ik bel je dadelijk terug, ik vind mijn telefoon echt nergens meer!" terwijl je in paniek denkt dat hij gestolen is. 8)7
Hahahaha dit is mij ook een keer overkomen, zo idioot!
Alles wat hierboven staat komt me wel bekend voor trouwens haha.

Nienke89

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 01:05

Net nog, kom uit de badkamer, loop m'n kamer in en gooi m'n handdoek zo in de prullenmand ipv de wasmand. Ik moest er zelf om lachen :=

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 01:07

Een pak melk bijna in de kast willen doen in plaats van in de koelkast, en terwijl ik het erin zet denk ik dan ook van 'Ehhh dit hoort hier niet??'.
Of een glas pakken ipv een schaaltje, meenemen naar de keuken en dan in de keuken mezelf bedenken wat ik nouweer met het glas moest doen??? En waar mijn schaaltje is :+

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 01:10

3x achter elkaar naar de koelkast lopen om niet meer te weten wat je wilde pakken en dus terug te lopen. Eenmaal op de bank :)* en terug bij de koelkast :o?

Drie keer terug naar de voordeur lopen omdat je toch echt niet meer weet of je de voordeur op slot hebt gedraaid :')

Op zoek naar bril terwijl je die op hebt

:j yup

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 01:19

je sleutels op het kastje in de gang leggen en tegen jezelf mompelen, niet vergeten dat ze daar liggen, ik moet zo weg..

om dan vervolgens het halve huis overhoop te halen want waaaaaaaaar liggen die autosleutels..
niet op het kastje echt niet..

6 keer eroverheen kijken, vervolgens vriendlief inschakelen die ze vervolgens voor je neus van het kastje plukt..

er moeten bakkabouters meegelift zijn in mijn rijlaarzen, ze maken me echt gek

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 01:31

Naar boven lopen.. Vergeten waarom ik naar boven liep, dus ging weer naar beneden.. Eenmaal beneden wist ik t weer en liep naar boven.. Daar aangekomen.. Guess what.. :')

Vivat

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 01:32

Pot zout in de koelkast gezet laatst :+
Was die toch mooi een paar dagen kwijt óveral gezocht maar niet in de koelkast _O-

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 01:52

Een broodje smeren en het lege bakje eiersalada weg willen gooien en vervolgens dus het broodje in de prullenbak gooien en naar je bakje staren met zo'n geval van ehhh

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 02:01

Eeeeuuuhhhhh.
Mok op zijn kant op tafel zetten.
Iets op je aanrecht zien staan of elders waarvan je denkt dit kan niet goed gaan, op dat moment (je had nog correctief kunnen ingrijpen) gaat het echt mis en denk je #%$@%^%$^ik wist het, waarom heb ik niet...
6 x naar boven lopen om iets op te halen en elke keer dat je er staat geen idee hebben wat je ook weer ging halen.
Terug naar huis om toch maar te checken of het gas echt uit was (ja, was echt uit).
Autosleutels netjes wegleggen, zodat je ze de volgende ochtend niet kwijt bent, maar dan dus wel je hele huis op zijn kop moet zetten omdat je niet meer weet waar je ze netjes had opgeruimd.
Je vuilnispasje netjes opruimen zodat je hem niet kwijt raakt. (ja, hoor did it again... al weer 2 wkn zoek) En als je dan nieuwe gekocht hebt vind je dezelfde dag nog je oude (die het dan niet meer doet) terug.
Ben wel eens mijn paard vergeten in de paddock (terwijl ik hem er even daarvoor zelf had ingezet, en ook keurig al zijn eten had neergezet in zijn stal, alleen hem niet...). (Was thuis toen ik dacht oeps... snel de boer gebeld, maar die had hem al gezien en op stal gezet.)
Je beurs vergeten als je op wedstrijd gaat (geld geleend bij vrienden, moest proeven betalen).
Naar huis rijden terwijl je nog naar stal moest.
Naar je werk rijden terwijl het weekeind is.
Naar de honden oppas rijden terwijl je hond in de auto zit, achter je... en je hem toen straks al gehaald had en nu op weg naar huis was.

Hoeveel meer wil je er hebben?
Ik ben echt volkomen kansloos.

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 02:02

Dit is een geruststellend topic. Ben niet alleen...

Horseland93

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 02:21

Als je je kauwgom weg wil gooien en de autosleutels op wilt ruimen, van je moeders nieuwe auto, waar je zonet een eerste ritje in hebt gemaakt:

Dan gooi je de sleutels in de prullenbak, en stop je die extra Kleffe kauwgom in je (net nieuwe) spijkerbroek, en zet vervolgens de vuilniszak alvast klaar om weg te gooien.

:o

puppy1128

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 02:26

Laatst de vleeswaren in de kast gelegd en borden in de koelkast..
En stomme is, ik zat op de bank, 5 min later dacht ik: wacht, waar heb ik die 2 dingen gestopt?.. Stond toch dom te kijken. En dan ook wanneer je het doet gewoon niet door hebben. :')

Of: Ijsje (of iets anders) in de prullenbak en de omhulsel/papiertje heb je nog in je handen _O-

Nienke89

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 02:32

bedenk me nog wat; op de fiets onderweg zijn naar huis en halverwege ineens denken, waar heb ik mijn fietssleutel. Al fietsend in je jaszakken voelen, vervolgens stoppen langs de kant van de weg en je hele tas overhoop halen en dan ineens....... :)*
Snel met een rode kop weer op de je fiets stappen en doorfietsen :=

Laatst was ook echt genant, ik zat in een overvolle bus en heb mijn hand gebroken dus mijn arm zit in een mitella. Ik druk op het knopje voor de volgende halte en bedenk dat ik maar vast opsta en naar de deuren loop omdat ik mij met die zere arm tussen alle mensen door moet zien te wurmen. Eenmaal bij de deuren aangekomen stond de bus stil, maar de deuren gingen niet open. Ik riep naar de buschauffeur, MENEER WILT U DE DEUREN OPEN DOEN??? Waarop er een pijnlijke stilte viel en vervolgens iemand zei: Lieverd, we staan stil voor de stoplichten, we zijn nog niet bij je halte..... eeeuhm, tjah! -O- :')
Laatst bijgewerkt door Nienke89 op 31-10-14 02:36, in het totaal 1 keer bewerkt

DonCamillo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 02:36

De schaar terugvinden in de koelkast.

_MelisS

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 02:38

Oh men ik heb dat zovaak

laatst was ik op mn werk en wilde mn portemonee uit mn kluisje halen dus ik liep naar achter, was ik mn sleutel vergeten. Dus ik loop weer terug naar de afdeling om mn sleutel te halen. Loop vervolgens weer dood leuk naar achter met een potje typ-ex in mn handen 8)7

Ik heb echt zovaak zulke dingen veel al genoemd ook in het topic.
:Y)

Angeliquee18

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 06:49

Ooh de hele dag Door... om gek van te worden.
Telefoon op het dak van de auto laten liggen & wegrijden, vervolgens alles doorzoeken naar telefoon.
Sleutels in huis vergeten en ik sta buiten, ik kom dan ook echt niet meer binnen.
Ben me hond wel is vergeten bij me moeder.
Keuken blank laten lopen omdat ik de kraan niet dicht heb gezet.
De heeeele dag alles maar zoeken en zoeken...
Soms word ik echt moedeloos van me zelf :+ maar ahg het houd me bezig