Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Dan lig ik liever onder die met rozen die is simpel maar van fijne stof. 
Dan zit ik altijd te stoeien om normaal mijn dekbed erin te proppen, maar uitschudden kan niet, omdat ie bij elkaar gepropt zit in het open middenstuk
Hij kan niet verdelen naar de zijkanten toe. Dus moet ik eerst het hele dekbed erin proppen en dan op een of andere manier proberen het te verdelen zodat je geen rare bobbels of lege stukken dekbedovertrek hebt

Eleionomae schreef:Ik heb nergens last van. Gewoon de hoes binnenstebuiten hebben. In de hoes met je armen en dan de punten van je dekbed vastgrijpen en dan de hoes om je dekbed heen schudden. Het liefst in het trapgat (ik ga gewoon op mn bed staan, mijn trap loopt verkeerd haha) dan nog ff de punten er goed in en opschudden vanaf de onderkant
Ik werk in de zorg en verschoon dagelijks bedden, ik heb al regelmatig complimentjes gehad over dat het dekbed er zo mooi in lag en zo lekker strak was opgrmaakt
1234 schreef:Eleionomae schreef:Ik heb nergens last van. Gewoon de hoes binnenstebuiten hebben. In de hoes met je armen en dan de punten van je dekbed vastgrijpen en dan de hoes om je dekbed heen schudden. Het liefst in het trapgat (ik ga gewoon op mn bed staan, mijn trap loopt verkeerd haha) dan nog ff de punten er goed in en opschudden vanaf de onderkant
Ik werk in de zorg en verschoon dagelijks bedden, ik heb al regelmatig complimentjes gehad over dat het dekbed er zo mooi in lag en zo lekker strak was opgrmaakt
Die bovenste methode werkt alleen handig als de hele achterkant open is![]()
Veel dekbedhoezen zijn de zijkanten van dichtgestikt en zijn alleen de middenstukken open, maar met uitschudden dan blijft het hangen. xD Moet je echt de hoes naar beneden trekken op een of andere manier hahah
Eleionomae schreef:Ik heb nergens last van. Gewoon de hoes binnenstebuiten hebben. In de hoes met je armen en dan de punten van je dekbed vastgrijpen en dan de hoes om je dekbed heen schudden. Het liefst in het trapgat (ik ga gewoon op mn bed staan, mijn trap loopt verkeerd haha) dan nog ff de punten er goed in en opschudden vanaf de onderkant
Ik werk in de zorg en verschoon dagelijks bedden, ik heb al regelmatig complimentjes gehad over dat het dekbed er zo mooi in lag en zo lekker strak was opgemaakt
1234 schreef:Ik vind het altijd heel erg irritant als zegmaar aan het einde van het dekbedhoes (de open kant) de zijkanten dicht gestikt zijn, dat alleen in het midden een stuk open is. Handig zodat het dekbed er tijdens het slapen niet uit kan gaan, maar met opmaken nietDan zit ik altijd te stoeien om normaal mijn dekbed erin te proppen, maar uitschudden kan niet, omdat ie bij elkaar gepropt zit in het open middenstuk
Hij kan niet verdelen naar de zijkanten toe. Dus moet ik eerst het hele dekbed erin proppen en dan op een of andere manier proberen het te verdelen zodat je geen rare bobbels of lege stukken dekbedovertrek hebt
Werkt perfect belle_boef schreef:Suusenmalvin schreef:Heul herkenbaar.. En helemaal frustratie als je doodmoe bent, je laat naar bed gaat, boven komt en blijkt dat je bed nog opgemaakt moet worden!!! Grrrrrr.. .
Dat voorkom je door zodra je het eraf haalt er weer een nieuwe om te doen
Maar ja.. wel met dit als gevolg 1234 schreef:Eleionomae schreef:Ik heb nergens last van. Gewoon de hoes binnenstebuiten hebben. In de hoes met je armen en dan de punten van je dekbed vastgrijpen en dan de hoes om je dekbed heen schudden. Het liefst in het trapgat (ik ga gewoon op mn bed staan, mijn trap loopt verkeerd haha) dan nog ff de punten er goed in en opschudden vanaf de onderkant
Die bovenste methode werkt alleen handig als de hele achterkant open is![]()
Veel dekbedhoezen zijn de zijkanten van dichtgestikt en zijn alleen de middenstukken open, maar met uitschudden dan blijft het hangen. xD Moet je echt de hoes naar beneden trekken op een of andere manier hahah
en t laatste beetje ff rechtrekken. Ik doe t al jaren zo bij allerhande formaten en hoezen en heb echt nooit ergens last van. En idd ook even vanaf de openingkant schudden