hallo ik hoop dat jullie mij kunnen helpen want ik zie door het bomen het bos niet meer in saunaland ben voor mijn vriend op zoek naar een kerstkado 'ivb dat wij in jan 15 ' 1 jaar samen zijn nu zijn we beiden heel gek op de sauna en wil hem dus een sauna dag met overnachting cadeau gaan doen maar ik heb zelf al rond gekeken en kan niets echt vinden wat nu leuk is
wat zou ik graag willen voor het cadeau 1 het moet geen heel groot gedoe zijn ivb te druk dan 2graag wel waar je dus ook kan overnachten 3 de prijs ook niet onbelangrijk 4 zou graag een dag sauna pakken en de dag er na lekker shoppen of zo of iets leuks doen in de buurt
Hier zit het hotel echt "aan" de sauna vast... http://www.fontananieuweschans.nl/ (Groningen - leuke stad!). Maar of dat binnen jouw budget past weet ik niet . Verder zou ik adviseren om een maandag of dinsdag te gaan, mijn ervaring is, dat dat meestal de rustigste dagen zijn.
Doubtless
Geplaatst: 30-10-14 11:28
Wij zijn recent naar een privé sauna geweest, dat was echt heel relaxed! 2 sauna's, bubbelbad (1 binnen en 1 buiten), zwembad, relaxruimte. Ik heb grondig onderzoek gedaan (lees: alles in Nederland en België bekeken) & er zijn ook complexen waar je kunt overnachten! Misschien is dat iets?