Ik heb 4 jaar terug mijn abbo afgesloten bij Vodafone, omdat ik toen echter nog minderjarig was moest dit abbo op de naam van mijn moeder staan. Mijn moeder heeft dit abbo dus voor mij afgesloten. Dit abbo staat op een rekeningnummer waarop nooit geld staat, ik heb dus iedere maand braaf via Ideal mijn rekeningen betaald. Echter duurt het een halve maand voordat ik online kan betalen omdat ze het eerst via incasso probeerden. Veranderen van rekeningnummer kon online niet.
Inmiddels woon ik op mezelf en heb ik het contact verbroken met mijn moeder. Van haar heb ik nog een brief in de bus gekregen met documenten om het abbo op mijn naam te zetten. Deze heb ik na behoren ingevuld met de juiste bijlagen en opgestuurd. Dit is inmiddels bijna 1,5 maand geleden.
Ik heb zeker in totaal 10x gebeld met Vodafone.
Eerst wisten ze niet op welk rekeningnummer het moest komen, terwijl ik dat duidelijk had aangegeven. Het juiste rekeningnummer doorgegeven. Het zou allemaal in orde komen binnen enkele dagen.
Na een tijdje toch maar weer gebeld omdat het vrij lang duurde, het zou de 14de overgezet worden en ik moest nogmaals mijn rekeningnummer doorgeven. Tot de 16de gewacht, ik kon nog steeds in MyVodafone. Vervolgens weer gebeld: het kon nog 2 weken duren. Na een week heeft mijn broer gebeld: er stond een rekening open, dus het kon niet verwerkt worden. Daar kan ik verder niks aan doen, als zij er zó lang over doen. Alle rekeningen betaald toen het kon, weer gebeld. Het zou geregeld worden.
Nu heb ik eergisteren met Vodafone weer gebeld, ditmaal woedend dat het zo lang duurde. Wat bleek: ik moest mijn rekeningnummer nog doorgeven wat ik dus al TWEE KEER gedaan had. Heb dus ook mijn ongenoegen geuit, hij excuseerde zich voor de 'service'. Hij zou nu meteen de mail uit de deur doen met het rekeningnummer en me nog terugbellen als hij iets zou weten. Dit is inmiddels 2 dagen geleden. Normaal zou ik meer geduld hebben, maar nadat systematisch niks gebeurd is met hun beloftes, heb ik er geen goede hoop in.
Ik ben ook 2x lang de Vodafone winkel geweest, die konden helemaal niet in dat systeem kijken en konden niks voor me doen. Ik moest maar bellen met de klantenservice. Dat levert dus duidelijk ook niks op...
Ik wilde graag verlengen, maar schijnbaar willen ze geen geld verdienen aan me ofzo
Iemand nog een idee wat ik nog kan ondernemen? Ben een beetje hopeloos aangezien ik alles gewoon netjes heb ingevuld en gedaan heb, maar er schijnbaar zoveel problemen zijn met het overzetten...

) Mijn man heeft geen idee wat het is en er is geen enkele sms van Whooshah te vinden in zijn telefoon (en smsjes verwijderen doet hij nooit) Nou vodafone gecontact en zij kunnen er echt niets aan doen, zij incasseren alleen maar omdat Whooshah dit niet kan. Ik gaf aan dat ik vind dat zij hier wel een rol in moeten spelen, klanten waarschuwen oid Nee dat kon niet, zij hadden hier niets mee te maken
Ook abo verlengd in augustus, maar omdat hij verlengt naar een sim only gaat het pas in december in (oorspronkelijke einddatum) Gelukkig konden we nog opzeggen, dus dat gedaan. Onvriendelijk gedoe