Ik zit op dit moment in vwo 4 en moet dit jaar een aantal scholen gaan bezoeken.
Ik weet niet heel goed wat ik wel wil, wel redelijk wat ik niet wil.
Ik ben laatst naar Dronten geweest om daar naar het hbo te kijken.
Maar ik kwam tot de conclusie dat de opleiding die ik toen daar had bekeken mij niet lagen.
Even kort mijn interesses en profiel
Ik doe nu Natuur & Gezondheid. Met aardrijkskunde, wiskunde A, Informatica (en natuurlijk ook scheikunde, biologie, wiskunde, Duits, Engels)
Ik wil graag niet een baan waarbij ik de gehele tijd op kantoor zit, gedeeltelijk mag wel.
Graag werk ik met dieren en mensen.
Ik wil niet voor het minimumloon werken, ik snap dat niet iedereen 3000 euro netto per maand verdient, maar dan kan ik net zo goed naar tl gaan en vuilnisvrouw worden, maakt me ook niks uit
Ik ben redelijk creatief hou van oplossingen bedenken en ben opzich ook niet op m'n mondje gevallen
Wat mij tot nu toe leuk leek was dierenwetenschappen op universiteit wageningen, maar hier kan ik helaas eigenlijk niks over vinden en vindt de site van hun ook redelijk vaag.
Ik heb niet grote voorkeur voor wat ik moet doen, ik wil graag dat het werk mij voldoening geeft en dat ik iets voor mensen kan betekenen.
Iets in de medische wereld lijkt mij ook leuk.
Waar de opleiding is maakt niet uit.
Beroepen die mij opzich aanspreken: plastisch chirurg/ dermatoloog, ontwerpen, inspecteur voor dieren (op verschillende terreinen), ontwikkelingswerk
Het lastige is dat ik weinig mensen ken (eigenlijk geen) die ervaringen er mee hebben en vaak als ik iets leuk vind is er weinig werk in te vinden, dat is echt een belangrijk punt voor mij, of ik blijk het uiteindelijk toch niet leuk te vinden..
Mocht je een beroep weten die je denkt dat leuk is voor mij, maar die iets technisch heeft mag je het ook opnoemen, misschien vindt ik dat ook nog wel leuk om te doen en ik wil een beetje de keuzes open houden.
Voorkeur voor gevarieerd werk.
Brand los zou ik zeggen!

Maar misschien Medische Informatiekunde? Even kort gezegd is dit een combinatie van Geneeskunde en Informatica (niet letterlijk natuurlijk). 

Ik studeer Life Science & Technology in Leiden en Delft, maar daar heb je natuurkunde en wiskunde B voor nodig dus is voor jou verder niet interessant.