Hoe heet nou zo'n '3D kaart' waar je laagje op laagje kan plakken, en waardoor het dan een beetje tot leven komt...Ik krijg waarschijnlijk de 1e prijs voor mijn vage uitleg, maar hopelijk snappen jullie een beetje wat ik bedoel.
Wil je ze zelf maken of.. ?Ik snap wel wat je bedoeld namelijk, mijn oma maakte altijd van die kaarten en ik heb dat ook een tijdje gedaan vroeger
Nou, een soort van. Ik wil het idee gebruiken voor een project voor school. Weet je de naam van die kaarten?
Mayflower_ schreef:Bedoel je zulke kaarten? http://creativiteiten.webklik.nl/page/3d-kaartenJa, dit bedoel ik Dus ze hebben geen speciale naam oid?
Gewoon 3D kaarten volgens mij. Je kan dat 3D tape op rol kopen, ik heb het toevallig laatst ook voor een schoolproject gebruikt
Het zijn gewoon 3D kaarten, mijn moeder en zus zitten volledig in deze wereld, mijn moeder heeft zelfs een speciale kamer hiervoor ingericht. Vaak worden de laagjes op elkaar geplakt dmv kit maar ook met soort tape, wanneer kit wat minder handig is. Het maken van 3D kaarten kan heel ver gaan, hieronder een aantal voorbeelden die ze maakt:Geen idee of jullie de foto's kunnen zien, ze zijn normaal gezien publiekelijk toegankelijk dus ga ik er wel vanuit.