Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
(ik word ook niet boos ofzo)
Maar lijkt mij niet heel handig als 3 mensen zich ermee gaan bemoeien en alle 3 zeggen wat anders. Dus nee, overleg of de ouders het goed vinden of houd je erbuiten. Maar ook al vinden de ouders het goed, dan nog zou ik het niet doen omdat er teveel mensen met 1 kind zich bezig houden en dat voedt ook vaak het slechte gedrag. Kind krijgt immers dan mooi alle aandacht van alle volwassenen + 1 bijna volwassene.
Vertel het hun dat je het lastig vind op dat moment om te bepalen wie dan de "verantwoordelijkheid" neemt voor de kinderen. Misschien denkt de vader op de één of andere manier dat dan naast mams jij tweede persoon bent (zijn verwachting dat hij niks aan de opvoeding hoeft te doen - kan ingesleten patroon zijn). Maar neem aan dat je dit gewoon met de ouders kunt overleggen dat je dan hier tegen aan loopt en wat zij de volgende keer willen.

) dus die durf ik ook wel toespreken met de ouders erbij.
vinden de kinderen vreemd genoeg alleen maar leuk
mijn moeder is toevallig de kleurerjuf van beide kinderen en het jongetje heeft ook daar soms wat moeite met luisteren vandaar dat ik bij hem altijd zoiets heb liever iets te streng dan te lief. Maar over het algemeen zijn het schatjes hoor! bente_sat schreef:Normaal ga ik ook knutselen of iets maar ze zaten tv te kijken toen ik aan kwam, daar ben zelfs ik niet leuker dan jammergenoegmijn moeder is toevallig de kleurerjuf van beide kinderen en het jongetje heeft ook daar soms wat moeite met luisteren vandaar dat ik bij hem altijd zoiets heb liever iets te streng dan te lief. Maar over het algemeen zijn het schatjes hoor!
Met misdragen beginnen de kinderen pas als pa en ma de deur uit zijn, ik zit namelijk nog in de uitprobeer periode, dus elke keer verzinnen ze weer nieuwe streken.