zucht...ik word hier zo moe van

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Vereentjex

zucht...ik word hier zo moe van

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-14 18:21

De titel zegt het al....ik word zo moe van die pakketjes altijd en het gezeur daarom heen.
Zo ook nu weer: pakketje besteld bij de epplejeck -> een MAAND geleden -> nog steeds is er een deel niet aangekomen /bezorgd.
In de eerste instantie denk je achjoh, gewoon even geduld post nl heeft wat vertraging...dat denk je :')
Dus ik heb heel geduldig gewacht, de eerste week, de tweede week maar ook de derde week: Uiteindelijk kwam op de vrijdag van de 3de week pakketje 1 (ik heb alles gewoon in een keer besteld)
Ik was super blij want dan denk je: 'Nu komt de rest ook wel' haha...niet dus!
En weer wachten en wachten, hehe, pakketje 2: mijn rijbroek. Nu zal pakketje drie toch echt wel komen. Maar nee ik had al weer te vroeg gejuicht want pakketje 3 is er nog steeds niet. Dus ik was het nu een week later toch echt wel zo ontiegelijk zat dat ik zo lang moest wachten, want dit ben ik gewoon niet gewend van de epplejeck :7
Wat doe je als je een pakketje mist of kwijt bent? precies, je mailt naar de klantenservice van de epplejeck...maar natuurlijk, ook dit gaat niet zonder gezeur, want JA! de site doet het weer niet van de EJ...daar heb je het gedonder dus weer! Iemand enig raad voor mij? want ben het na tig pogingen om in te loggen en accounts te maken wel zo zat... -O-

(excuses aan de modjes als het forum hier niet goed staat)

eclair98

Re: zucht...ik word hier zo moe van

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 18:29

Oooo praat me er niet van :P Ik ben ook boos, maar dan op bol. Bestel je twee boeken boven de €20, geen verzendkosten! Maar nee hoor, de boeken worden apart verzonden, moet ik wel weer verzendkosten betalen. En dat omdat ik een boek later bestelde dan de ''volgende dag in huis tijd'' Moesten ze apart verzonden worden ^)

Vereentjex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-14 18:46

eclair98 schreef:
Oooo praat me er niet van :P Ik ben ook boos, maar dan op bol. Bestel je twee boeken boven de €20, geen verzendkosten! Maar nee hoor, de boeken worden apart verzonden, moet ik wel weer verzendkosten betalen. En dat omdat ik een boek later bestelde dan de ''volgende dag in huis tijd'' Moesten ze apart verzonden worden ^)

Ja dat is ook zo iets knulligs :') Waarom moeten ze altijd zo moeilijk doen

annmary

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 23:29

Heb je al geprobeerd telefonisch contact op te nemen met de klantenservice?
Wellicht kunnen ze dan even kijken hoe het met je bestelling staat. Wellicht zijn de na te leveren goederen nog niet voorradig en is dat de reden dat je ze nog niet hebt mogen ontvangen?

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 10:06

Aan de ene kant ook slecht dat ze je als klant dan maar gewoon laten wachten i.p.v. melden dat iets om wat voor reden dan ook niet voorradig is en dat je bestelling on hold staat. Al snap ik wel dat dat met zo veel klanten een beetje lastig is maar er is misschien wel iets voor te verzinnen? Om deze reden heb ik bij Divoza bijvoorbeeld een pakketje geannuleerd. 5 maanden duurde mij iets te lang.

Vereentjex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-14 17:30

Ja ik baal hier ook goed van.... Gezeur altijd bah. Voortaan maar weer in de winkel kopen weet ik tenminste zeker dat ik het heb

RolingRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 13:10

Ik heb dus precies hetzelfde met Epplejeck, ik bestel er echt niks meer.... Ik wacht nog steeds op mijn rijbroek, heb al 2 mailtjes gestuurd maar antwoorden ho maar???

0011223344

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 13:23

Ik heb hele andere ervaringen met Epplejeck, alleen maar goede eigenlijk. Ik kreeg keurig een berichtje dat die de springschoenen niet op voorraad waren in die kleur en welke kleuren ze wel hadden. Kon toen voor een paar ruilen van kleurtje en kreeg een week later het andere paar springschoenen binnen in de goede kleur.

_Epplejeck_

Woonplaats: Drachten-Heemskerk-Eindhoven-Zwolle-Groningen-Breda-Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 14:21

@Vereentjex en @RolingRoos: Vervelend dat jullie je bestelling nog niet binnen hebben! Excuses hiervoor! Het zal inderdaad waarschijnlijk om producten gaan die momenteel niet op voorraad zijn. Als jullie de precieze status van de bestelling willen weten, dan kunnen jullie het beste even telefonisch contact opnemen met de klantenservice op 088-3535353. (Hou hierbij je ordernummer bij de hand voor een snelle afhandeling.) Dan kunnen mijn collega's van de klantenservice het meteen even voor jullie nakijken. :)

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 14:27

Ik vind de Epplejeck sowieso nogal flut. Ik woon redelijk in de buurt van die in Breda, dus dacht de vorige keer even snel wat spulletjes te halen. Staat er een man achter de kassa, verschrikkelijk moeilijk te doen over het feit dat ik geen klantenkaart wil hebben (ik ben van mening dat ik betaal met geld, niet met persoonlijke gegevens). En het moest, en het kon niet anders, en dan moest ik maar even een naam opgeven, mocht ik de kaart daarna wel weggooien als ik dat wilde. Dus ik zeg "Pietje Puk". Krijg ik een vuile blik van heb ik jou daar :oo . Hij heeft geen woord meer tegen me gezegd, kreeg m'n spullen nog net niet naar m'n hoofd gegooid maar ik denk dat als hij het idee had dat hij ermee weg had kunnen komen hij t gedaan heeft.

Nee, voor mij heeft die zaak het echt afgedaan.

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 14:34

Wauw...toen ik laatst in die van Zoetermeer was vroegen ze of ik dat wilde, zei eerst nee maar toen legde ze uit wat ik ermee kon en had ik zoiets van: ja prima, de service is stukken beter, is dichterbij dus als ik eens wat nodig heb... Maar als ik het nog niet had gewild hadden ze het ook prima gevonden. Ik vind ook zeker niet dat je een dergelijke kaart kan afdwingen hoor. Je moet als klant zijnde zelf kunnen kiezen of je zoiets wilt.

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 14:41

eclair98 schreef:

Wow dat is echt niet netjes! Ik had die verzendkosten ook echt gewoon niet betaald hoor...
20€ is en blijft 20€, al versturen ze het in 100 delen...

Met EJ verder geen ervaringen. Er ligt er hier geen in de buurt...

Liezja

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 14:46

Ik had mijn pakketje van epplejeck binnen 1 dag binnen! :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 16:09

Bol.com pakketjes bij de post zijn waardeloos , ik sorteer post mijn moeder bezorgd maar dat mogen ze wel afschaffen :n

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 16:19

Ik had laatst 3 producten besteld bij Bol.com en kreeg die ieder in een aparte doos := Maar daar heb ik niet extra verzendkosten o.i.d. voor hoeven betalen hoor.. Ik heb zelf nog wel eens ruzie met Zalando, maar dat wordt altijd keurig opgelost.