Zo ook nu weer: pakketje besteld bij de epplejeck -> een MAAND geleden -> nog steeds is er een deel niet aangekomen /bezorgd.
In de eerste instantie denk je achjoh, gewoon even geduld post nl heeft wat vertraging...dat denk je
Dus ik heb heel geduldig gewacht, de eerste week, de tweede week maar ook de derde week: Uiteindelijk kwam op de vrijdag van de 3de week pakketje 1 (ik heb alles gewoon in een keer besteld)
Ik was super blij want dan denk je: 'Nu komt de rest ook wel' haha...niet dus!
En weer wachten en wachten, hehe, pakketje 2: mijn rijbroek. Nu zal pakketje drie toch echt wel komen. Maar nee ik had al weer te vroeg gejuicht want pakketje 3 is er nog steeds niet. Dus ik was het nu een week later toch echt wel zo ontiegelijk zat dat ik zo lang moest wachten, want dit ben ik gewoon niet gewend van de epplejeck
Wat doe je als je een pakketje mist of kwijt bent? precies, je mailt naar de klantenservice van de epplejeck...maar natuurlijk, ook dit gaat niet zonder gezeur, want JA! de site doet het weer niet van de EJ...daar heb je het gedonder dus weer! Iemand enig raad voor mij? want ben het na tig pogingen om in te loggen en accounts te maken wel zo zat...
(excuses aan de modjes als het forum hier niet goed staat)
Ik ben ook boos, maar dan op bol. Bestel je twee boeken boven de €20, geen verzendkosten! Maar nee hoor, de boeken worden apart verzonden, moet ik wel weer verzendkosten betalen. En dat omdat ik een boek later bestelde dan de ''volgende dag in huis tijd'' Moesten ze apart verzonden worden
. Hij heeft geen woord meer tegen me gezegd, kreeg m'n spullen nog net niet naar m'n hoofd gegooid maar ik denk dat als hij het idee had dat hij ermee weg had kunnen komen hij t gedaan heeft.