Ik zit al een aantal jaar te wikken en te wegen wat ik nu precies wil worden, het gaat heen en weer van politie te paard naar psycholoog en noem maar op. Nu vond ik het altijd al leuk om met kinderen te werken, dan niet zozeer als full-time baan, maar als 'extra' of als 'bijbaan' leek het me altijd al super !
Nu ben ik net terug van vakantie en daar hadden ze het zogenaamde 'kids & co' animatieteam, dit lijkt mij dus super leuk om als 'extra' te doen, als animator in het buitenland werken. Nu was ik gaan googelen, en had ik van de animators daar ook al het een en ander gehoord, maar het loopt allemaal best wel uiteen en per organisatie is het weer anders. Ik hoorde van de animator daar dat topvakantie een goeie organisatie is, maar deze vestigt zich in België dus denk niet dat hij deze bedoelde, nou vond ik toprecreatie, maar hier kan ik vrij weinig vinden over leeftijd, opleiding, etc.
Mijn vraag bij deze dus: kunnen jullie mij hier meer over vertellen ? En wat zijn jullie ervaringen ? etc.
Groetjes !