Hij maakt supermooie foto's, daar zit het probleem niet
Enige is dat als ik een hele reeks foto's maak, even als voorbeeld ik maak er 30 van mijn hond waarvan ik er 1 wil laten afdrukken. Ik zet ze via een kabeltje alle 30 op mijn pc om ze vervolgens van mijn telefoon te verwijderen, ik wilde er tenslotte 1 laten afdrukken dus wat moet ik nog met die foto's op mijn telefoon.
Zo gezegd zo gedaan, foto's gewist van telefoon.
Volgende dag neem ik 30 foto's van mijn pony, ook om er 1 te laten afdrukken. Ik maak 30 foto's, geen probleem. Kabeltje erin, foto's kopieren en ......
Hij kan ze er dus niet zomaar even plakken. Als ik foto's van mijn telefoon wis en nieuwe maak, dan worden de nieuwe onder de oude bestandsnamen opgeslagen, zo krijg is dus constant de melding op de pc ''bestand bestaal al, wilt u het bestand vervangen of het oude bestand behouden''
Moet ik dan maar tachtig SD kaartjes kopen en alle wazige meest onzinnige foto's op mijn telefoon laten staan? Per aantal foto's een nieuwe map maken op mijn computer waardoor ik door de bomen het bos niet meer zie? Alle bestandsnamen telkens gaan zitten wijzigen? Ik krijg er een punthoofd van
Weet iemand een andere oplossing?? Dat hij foto's misschien op datum en tijd opslaat of weet ik het wat?
Bij voorbaat dank voor het lezen