Ik ben al heel lang op zoek naar rubberen of siliconen matten met gaten/mazen. Ik wordt er tureluurs van. Het materiaal moet wel stevig en sterk zijn, maar niet te zwaar uitgevoerd waardoor ik het zelf nog in stukken kan knippen/snijden. De mazen moeten tussen de 0,5 en 2 cm zijn. De vorm van de mazen (vierkant, rond, honingruit enz) maakt niet uit. Nu heb ik via google wel iets gevonden dat lijkt op wat ik zoek, alleen dit komt natuurlijk allemaal uit China en ik wil het juist gewoon via een (web)winkel in Nederland kopen.
Ik wil het verwerken als ondergrond in een van mijn creatieve werkjes. Het moet wel enigszins stevig zijn, maar het moet ook weer niet heel zwaar zijn uitgevoerd. Ik moet het bijvoorbeeld niet kapot kunnen trekken. Laten we zeggen dat wanneer ik het zelf niet met mijn handen kapot kan trekken, het sterk genoeg is.
Dat zijn vaatdoekjes Dat is niet wat ik zoek, maar bedankt voor het meedenken. Ik ben echt opzoek naar matten/matjes. Minimale afmeting 40 x 40 cm. Liefst eigenlijk groter.