Wie online, met wie kan ik even praten...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Wie online, met wie kan ik even praten...

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 23:41

Bokkers,
Wie is er online en wie mag ik even een pb sturen... Voel me ontzettend kl*ten en alleen.
|(

Willeke_

Re: Wie online, met wie kan ik even praten...

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 23:41

Ik! Whats up?

sandorra

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 23:42

Kom maar op.....

_Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 23:43

Je mag altijd iets sturen, ben de komende tijd nog wel online :)

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 23:43

Stuur maar ben nog wel even wakker :(:)

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 23:44

Ik heb de tijd, inbox staat open :)

Jazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 23:45

ook online

maj0

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 23:45

Dikke knuffel :+:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 23:48

Ik pleur het maar gewoon even hier neer...

Pft ik voel me zo poedersuiker... Ik heb dinsdag een gastroscopie onder narcose. 2 weken geleden ook gehad alleen toen grandioos misgegaan. Was onder roesje maar in paniek wakker geworden.
Ik zie hier als een baksteen tegen op. Was vanavond ook erg verdrietig, pleegvader vroeg wat er aan de hand was en legde het uit... Hij zegt dat ik het maar gewoon weer moet ondergaan en niet over moet piekeren.
Daarop begon ik keihard te huilen, maar er was iets veel boeienders op tv dus hij liep toen weg... Kwam even later terug terwijl ik daar jankend stond en negeert me gewoon, zegt niets. Ben dus boos naar boven gelopen.
Hij moest ook nog naar boven en kwam langs mn kamer, waar ik keihard lag te janken maar negeert me weer.
Nu lig ik te janken en te hyperventileren. Ik slaap de laatste nachten slecht, steeds als ik ga liggen komt dat onderzoek wat mis ging naar boven (toen lag ik ook en had het benauwd, als ik nu ga liggen heb ik het weer).

Ik ben gewoon zo pissed, ik wou nog wat dingen bespreken voor as dinsdag met hem, dat ik weer wil dat hij er bij is... Loop er nu al een week mee en nog niet gezegd... Ik voel me nu zo bang dat ik het liefst gewoon afzeg dinsdag...

En ja, voor de oplettende kijker onder ons, hier loopt ook al een topic over op bokt... Misschien ben ik een aansteller, maar het zit me gewoon DWARS.

Edit; Ik durf gewoon niet meer te slapen. Steeds als ik ga liggen heb ik het gevoel dat ze die slang weer door mn keel drukken en krijg ik het benauwd en ga hyperventileren. Heb nu ook al 5x dezelfde droom gehad, dat ik het onderzoek weer heb en alles is precies zoals het in het echt ook ging, alleen nu ga ik dood...

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 23:53

Mijn man heeft dat ook al meerdere keren gehad en hij is ook een keer wakker geworden, nare ervaring vond hij dat.
Nu ze wisten dat dat gebeurd was, hebben ze hem de keren daarna beter onder zeil gebracht, het is niet weer gebeurd. Geef aan dat je bang bent dat je weer wakker wordt, dat dat eerder gebeurd is. Ze zullen er dan echt wel op letten dat je niet weer tussentijds wakker wordt.
Dikke knuffel!

Monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 23:57

:(:) Ik denk dat je stiefvader het heel vervelend voor je vind, maar zich even geen houding tegenover je weet te geven..

Succes wijfie :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-14 00:01

Heb arts vd week nog aan de lijn gehad en die heeft me uitgelegd dat ik niet eens wakker kan worden tijdens het onderzoek, omdat ze pas stoppen met narcose geven als het onderzoek echt klaar is... Dat is eigenlijk ook het grootste punt niet meer. Ik wil dat mn pleegvader mee gaat (en dat mag van het zh) tot ik slaap en mee gaat naar de uitslaapkamer. Ik loop hier nu al een week mee rond dat ik het wil zeggen, en steeds komt het er niet van, dan vind ik de situatie niet goed genoeg of heb ik wel een ander slap excuus om het niet te vragen. En nu nog maar 3 dagen en dan is het zo ver... :(

Bedankt iedereen :+:

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-14 00:04

Neem jezelf serieus, ... Dat je stiefvader dat niet doet moet jij even achter je laten. Probeer morgen iets te doen waar jij je prettig bij voelt. Mogelijk gecombineerd met flink wat beweging als dat kan.. hopelijk dat je de nacht erop wat beter slaapt. En huil die spanning er maar lekker uit als dit je oplucht. Dikke knuffel.

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-14 00:05

Mannen zijn soms raar...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-14 00:07

Heb morgen helaas ook nog een EHBO cursus van 9:30 - 15:00, dus dat wordt nog flink afzien...

Maar ga idd wat leuks doen. Doe ik sowieso te weinig, al zeg ik het zelf..

Maar het is zo hard, hij heeft vd week ook al eens gezegd dat het 'ziekenhuisgebeuren zoveel tijd in beslag neemt'. Dat deed me zo pijn! Alsof ik dat niet waard ben... En ook nog omdat ik hem echt elke dag wel een paar uur help met van alles en nog wat, en dan te horen krijgen dat 3/4 uurtjes ziekenhuis as dinsdag wel erg veel tijd kost...

Iedereen iig bedankt voor de berichtjes, het helpt :+:

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-14 00:08

Vraag je vader of hij even naar je toekomt als hij tijd heeft. Zeg dat je hem graag wat wil vragen. Dan neemt hij vast wel even de tijd voor je en hebben jullie even een rustig moment.

Vraag hem of hij met je mee wil gaan en bij je wil blijven tot je in slaap valt. Begin met die zin voordat je te emotioneel bent en het uiteindelijk nog niet kan vragen. Als hij zegt dat hij mee gaat kun je hem verder vertellen over je angsten.

Heel veel sterkte de komende dagen. Ze zullen vast extra goed op je letten en voor je zorgen in het ziekenhuis.

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-14 00:10

Knert schreef:
Mannen zijn soms raar...

soms???

Sterkte TS,probeer je niet te druk te maken...voor je het weet is het lekker achter de rug.Dit keer zorgen ze wel dat je niet voortijdig wakker word hoor!

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-14 00:11

Geloof mij dat jij het zeker waard zal zijn. Hij verwoord het beetje op zijn mans... Misschien vind hij het ook spannend em dan is een paar uur best lang wachten

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-14 00:12

Ja, stuur maar :)

Jindai

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-14 00:15

Ach meissie toch :(:) Heb zelf op de endoscopie gewerkt en de meeste mensen zijn bang, net als jij. Dat is ook helemaal niet gek en erg, want zo'n scoop naar binnen voelt heel onnatuurlijk aan. Geef het bij de verpleging aan dat je ontzettend bang bent, zij kunnen je helpen om zo rustig mogelijk te blijven. Er kan echt niets gebeuren tijdens zo'n onderzoek, je stikt niet en kan gewoon adem blijven halen.:) Het enige wat in het begin uit reflex gebeurd, is kokhalzen. Er wordt tijdens het onderzoek ook lucht in je maag geblazen via de scoop, dat kan soms een misselijk gevoel geven maar je kan gewoon boeren. Is helemaal niks geks aan en wordt ook aangeraden als je er teveel last van hebt en je kan het kwijt. :)
Spreek dit echt door met de verpleging, dat scheelt echt ontzettend als je de (hele korte) narcose in gaat. Als je vragen hebt of meer wilt weten hoe of wat alles gaat, vraag het gerust. Ben toch nog wel even wakker en als dat er voor zorgt dat je iig weer gerust kan slapen, vooral doen. :j

emmaudb

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-14 00:16

Ten eerste veel sterkte en beterschap!

Wat jij hierboven hebt neergezet zou ik hem ook vertellen, dat je het niet leuk vindt hij reageert. Want dit zit jou volgens mij behoorlijk dwars. Desnoods schrijf je het op. Maar ik zou gewoon even ergens met hem gaan zitten en er over praten. Dus even apart waar je rustig kan zitten. Waarschijnlijk heeft hij het helemaal niet zo bedoelt.

En idd zoek wat afleiding, doe iets leuks!

Whild

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-14 00:18

Ik vind het een goed idee wat Jessix hierboven zegt mbt hoe je het bespreekbaar kunt maken bij je pleegvader. :)
Fijn dat de artsen je hebben kunnen overtuigen dat het onderzoek goed zal verlopen en dat je er niets van zult merken! Dan zou ik daar zeker ook van uit gaan.
Probeer het paniekerige gevoel bij het plat liggen, plaats te laten maken voor fijne gedachten. Het klinkt heel simpel zo, maar jij bent degene die baas is over eigen gedachten en gevoel! Probeer daarom aan positieve dingen te denken.
You can do it! :)

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-14 11:54