Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Maar ga toch maar weer opzoek, met mijn 500 mp is dat wel handig. Dreamy schreef:Het valt mij steeds vaker op dat er gruwelijke beelden langskomen op Facebook inderdaad. Heb al mensen verwijderd die dat soort dingen deelden (en ik de vraag had gesteld waarom, maar daar dus ook een onzinnig antwoord op kreeg), ik hoef dat niet op mijn tijdlijn
@VeraPopeye; welke telefoon heb je? Ik kan het op mijn iPhone gelukkig uitzetten. Scheelt ook weer dataverbruik !!
)
VeraPopeye schreef:Ja! Vooral omdat ze op mijn telefoon automatisch afspelen. Laatst een van een vrouw die werd neergestoken.
). Ik snap ook echt niet waarom mensen dit delen en had het er laatst nog over met een vriendin. Toevallig dat het nu ook hier besproken word! k_m schreef:Ik heb over laatst een filmpje gerapporteerd, van een vrouw die neergestoken werd. Krijg je antwoord dat Facebook het bekeken heeft maar het niet nodig vindt het te verwijderen?
Nou oké dan? Dat dat doodleuk op Facebook staat moet maar normaal gevonden worden dan?