Geblokkerde iPhone

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Regendans

Geblokkerde iPhone

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-14 22:02

Oke help jongens, Ik heb vanmiddag mijn code veranderd maar ik ben hem vergeten ( normaal schrijf ik hem op en mail ik hem door, nu niet, domdomdom) en steeds verkeerd ingetoetst op de een of andere manier en nu kan ik alleen nog ontgrendelen via iTunes. Nou heb ik eindelijk iTunes kunnen downloaden na heel wat problemen, ik volg de instructies op van Apple ( http://support.apple.com/kb/ht1212?viewlocale=nl_NL laatste) Maar nu geeft hij als foutmelding dat mijn telefoon een code heeft die ik in moet voeren voordat ik iTunes kan gebruiken..

Wie o wie kan mij helpen? Ik zit nu al 5 uur zonder telefoon en ik moet even iemand bereiken :')

Alvast bedankt! Noor.

_Ashii_

Re: Geblokkerde iPhone

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 22:08

Welke iPhone heb je?

alcootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 22:09

Ik heb dat ook gehad en heb de Apple helpdesk gebeld, heeft lang geduurd maar zij hebben hem voor mij toen ontgrendeld. Mijn laptop kon het iTunes niet goed genoeg verwerken.

Regendans

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-14 22:10

Ik heb de 5c.

Helpdesk is nu niet meer open gok ik. Kan de store iets voor me doen? Anders ga ik daar morgen maar even langs als het niet gaat lukken..

luffwinny

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 22:11

Even langs de telefoonwinkel, hun kunnen hem resetten , hoop voor je dat je alles opgeslagen hebt in iCloud ?

alcootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 22:13

Ik heb ze op zaterdagavond gebeld. Maar dat staat erbij tot hoe laat je kunt bellen.

Regendans

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-14 22:13

Nee, ik dacht 'dat doe ik later wel' _O-
Gelukkig heb ik hem nog niet zo lang en staan er geen hele belangrijke dingen op :')

_Ashii_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 22:14

noorhermans1 schreef:
Ik heb de 5c.

Helpdesk is nu niet meer open gok ik. Kan de store iets voor me doen? Anders ga ik daar morgen maar even langs als het niet gaat lukken..

Ah ja dan wordt het moeilijk want je hebt die touch ID ook nog niet. Die heb ik wel op me iPhone 5. Erg handig!
Zou idd even langs een Apple store gaan of de helpdesk bellen. Anders als je nu iTunes hebt, is althans wat ik op Google vind is je iPhone herstellen. Maar dan ben je wel alles kwijt, of heb je een iCloud back up?

Regendans

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-14 22:16

Ik heb hem nu nog een keer bij iTunes, hopelijk doet hij het nu wel! Als het niet lukt ga ik morgen wel even langs de store :')

Leer momentje, mail je code en gebruik iCloud _O-

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 22:16

Ik heb laatst de 4 of 4s voor een vriend ontgrendeld. Daar moest ik volgens mij de home knop indrukken, terwijl ik die ingedrukt hield aansluiten op de computer en ingedrukt houden totdat het scherm oplicht/telefoon aan gaat

_Ashii_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 22:17

noorhermans1 schreef:
Ik heb hem nu nog een keer bij iTunes, hopelijk doet hij het nu wel! Als het niet lukt ga ik morgen wel even langs de store :')

Leer momentje, mail je code en gebruik iCloud _O-

Via iTunes kan je je telefoon herstellen. Dan is hij weer als nieuw, maar dat ligt eraan of je dat wilt en anders wachten tot morgen inderdaad :p

_Ashii_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 22:19

Blacky94 schreef:
Ik heb laatst de 4 of 4s voor een vriend ontgrendeld. Daar moest ik volgens mij de home knop indrukken, terwijl ik die ingedrukt hield aansluiten op de computer en ingedrukt houden totdat het scherm oplicht/telefoon aan gaat

Pfoe of dat bij de 5 gaat weet ik niet. Die hebben ja iOS 8.1 nu erop zitten

Regendans

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-14 22:20

Hij doet het via iTunes! Ik heb net 3x precies hetzelfde gedaan en nu doet die het wel :')

@Blacky94, dat doe ik nu ook, had ik gelezen op de site van Apple en nu doet hij het!

Nja, beetje jammer dat alles weg is incl foto's omdat ik net terug kom van kamp en nog niks op de computer heb gezet maar ik heb hem nu echt nodig :')

_Ashii_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 22:22

noorhermans1 schreef:
Hij doet het via iTunes! Ik heb net 3x precies hetzelfde gedaan en nu doet die het wel :')

@Blacky94, dat doe ik nu ook, had ik gelezen op de site van Apple en nu doet hij het!

Nja, beetje jammer dat alles weg is incl foto's omdat ik net terug kom van kamp en nog niks op de computer heb gezet maar ik heb hem nu echt nodig :')

Gelukkig doet hij het weer!
Ja dat is wel helaas. Ik laat hem altijd als contact maakt met WiFi een iCloud Back-up maken

Regendans

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-14 22:24

Slim, ga ik meteen instellen als hij verder is opgestart!