What to do op een zondagmiddag.. Ideetjes gezocht!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Zoe_rainbow

What to do op een zondagmiddag.. Ideetjes gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-14 15:18

Ten eerste heb ik geen idee of dit topic hier helemaal goed staat, maar gezien het om en rond het huis is..?!

In de zomer ben ik altijd heerlijk actief bezig, ik rijd uren met mijn paard, ik ben elke avond op het terras te vinden met vrienden en ik ga naar het strand, wat ongeveer een half uurtje van mijn huis ligt. Perfect! In de zomer ken ik het woord verveling dus ook totaal niet.

Maar nu, de dagen worden korter en het weer wordt minder. Afgelopen zondag betrapte ik mijzelf en mijn vriend er op dat we de hele middag maar een beetje doelloos op de bank hebben gezeten (net als de zondag daarvoor, en daarvoor en daarvoor...), terwijl we er zo graag op uit gaan.... En de wil is er ook wel, MAAR we weten gewoon allebei echt niet wat te doen. Het strand hebben we inmiddels wel gezien, het bos ook. De plaatsjes in de omgeving hebben we ook allemaal wel een keer bezocht en tsja, we weten het niet meer... Thuis een gezeldschapsspelletje vinden we allebei wat suf en iets bakken is ook maar een paar keer leuk. :+

Echt ernstig dat ik hier een topic over moet openen, maar ook met google kan ik niet echt iets leuks vinden om te doen. Dusss... Iemand wat leuke ideetjes om er op uit te gaan? We zijn beiden studerende dus hebben wel wat geld over om iets leuks te doen, maar het moet geen vermogen kosten... :+

Dank! :)

benangelique

Re: What to do op een zondagmiddag.. Ideetjes gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 15:41

Maar wat is er erg aan gewoon lekker thuis zijn? Filmpje kijken met wat lekkers erbij, eens achterstallige klusjes doen etc?
Als je er echt opuit wilt kan je misschien eens naar een kinderboerderij? Open dag vd boer of iets in die richting?

xdniesje

Re: What to do op een zondagmiddag.. Ideetjes gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 15:54

Nodig wat vrienden uit om te komen eten of een drankje te doen.
Of een filmpje kijken of samen een slaap dutten, heerlijk :+:

Wat wij heerlijk vinden is om de kaarsjes aan te steken, licht te dempen, mooi aan te kleden, wijntje erbij en dan een leuk spelletje spelen of gewoon samen kletsen over van alles en nog wat. Geeft bij ons altijd wel een magische romantische sfeer <3

Maar nu een antwoord op je vraag: het er op uit gaan:
- workshops
- Heb je iets met fotografie? Maak een paar leuke foto's van elkaar
- Ik zag laatst op bokt iets over een speurtocht met coordinaten met de GPS, weet de naam even niet meer.
- high tea/high wine
- dagje sauna
- samen aan het huis klussen of de boel eens omgooien
- samen vrijwilligerswerk doen voor eenzame ouderen? (Geer en Goor staan op, haha :+ )
- Misschien eens een hond meenemen naar het strand en/of bos?
-samen sporten?

Ik heb echt geen idee wat jullie leuk vinden, maar wie weet heb je er wat aan.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 15:54

Tijd voor een Lord of the rings marathon

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 22:59

Wij hadden in de buurt ook wel alles gezien, dachten we, maar we zijn een tijdje geleden begonnen met geocaching, en er ging weer een wereld voor ons open aan schoonheden in onze directe omgeving.