In de zomer ben ik altijd heerlijk actief bezig, ik rijd uren met mijn paard, ik ben elke avond op het terras te vinden met vrienden en ik ga naar het strand, wat ongeveer een half uurtje van mijn huis ligt. Perfect! In de zomer ken ik het woord verveling dus ook totaal niet.
Maar nu, de dagen worden korter en het weer wordt minder. Afgelopen zondag betrapte ik mijzelf en mijn vriend er op dat we de hele middag maar een beetje doelloos op de bank hebben gezeten (net als de zondag daarvoor, en daarvoor en daarvoor...), terwijl we er zo graag op uit gaan.... En de wil is er ook wel, MAAR we weten gewoon allebei echt niet wat te doen. Het strand hebben we inmiddels wel gezien, het bos ook. De plaatsjes in de omgeving hebben we ook allemaal wel een keer bezocht en tsja, we weten het niet meer... Thuis een gezeldschapsspelletje vinden we allebei wat suf en iets bakken is ook maar een paar keer leuk.

Echt ernstig dat ik hier een topic over moet openen, maar ook met google kan ik niet echt iets leuks vinden om te doen. Dusss... Iemand wat leuke ideetjes om er op uit te gaan? We zijn beiden studerende dus hebben wel wat geld over om iets leuks te doen, maar het moet geen vermogen kosten...

Dank!