Ik zoek GEEN rijlaarzen maar veterlaarzen voor komende winter. Helaas heb ik nogal wat eisen

Ik wil absoluut GEEN rits, want dat sloop ik toch altijd..
Een niet te hoge hak(zodat ik er ook eventueel mee kan werken, al zijn ze daar in eerste instantie niet voor bedoeld..).
Ze moeten ook redelijk hoog zijn, hoeft niet tot aan de knie(heb lange benen dus dat is praktisch onmogelijk haha.
Het liefst niet met bont/fleece van binnen(aangezien ik het vervelende probleem heb dat ik super snel zweetvoeten krijg, dit is genetisch en hier kan ik niks aan doen maar is dus wel vervelend als ik gevoerde schoenen draag).
En dan de prijs.. Liever niet hoger dan 50 euro, wil eventueel nog wel nadenken over 60 euro maar dan houd het ook ongeveer op.
De ideale laars zou deze zijn: http://www.wehkamp.nl/damesmode/schoene ... 78F5345DEC
Alleen hoeft het voor mij niet per sé echt leer te zijn, maar dan bedoel ik qua uiterlijk(beetje robuust) en dus zonder rits.
Ik heb het idee dat het praktisch onmogelijk is wat ik zoek, aangezien ik alle bekende nederlandse sites volgens mij al heb afgestruind(en enkele kleinere webshops) maar nergens iets staat dat ik wil, en als ik iets gevonden heb zit er wel weer een rits in of is de prijs veel te veel..
Kan iemand mij helpen? Heb ik een site over het hoofd gezien of zoek ik simpelweg niet goed genoeg?