Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Tot nu toe nooit wat gebeurd.
Siersma schreef:Oplader van Samsung zitten met adapter en snoer vast jammer genoeg
Ik heb nu een s4mini en daar zat een lader bij met zon losse USB. Maar MN oude lader van MN Galaxy xcover past er ook op. Toevallig heeft MN baas een Note 2 en die lader past ook. Dus volgens mij maakt het niet zoveel uit voor welk type je een lader koopt.
.
. Ik geloof wel dat de garantie vervalt als je geen officiele samsung oplader gebruikt, maar ik weet niet hoe ze dat toetsen. PocoGaucha schreef:Siersma schreef:Oplader van Samsung zitten met adapter en snoer vast jammer genoeg
Ik heb nu een s4mini en daar zat een lader bij met zon losse USB. Maar MN oude lader van MN Galaxy xcover past er ook op. Toevallig heeft MN baas een Note 2 en die lader past ook. Dus volgens mij maakt het niet zoveel uit voor welk type je een lader koopt.
omg ik heb nu ook s4 mini en hiervoor een xcover gehad.
Elke oplader met micro usb kun je gebruiken voor elk apparaat waar het inpast. Ik gebruik soms een oplader die eigenlijk voor een zaklamp bedoelt is. Ik geloof wel dat de garantie vervalt als je geen officiele samsung oplader gebruikt, maar ik weet niet hoe ze dat toetsen.
PocoGaucha schreef:Siersma schreef:Oplader van Samsung zitten met adapter en snoer vast jammer genoeg
omg ik heb nu ook s4 mini en hiervoor een xcover gehad.
Elke oplader met micro usb kun je gebruiken voor elk apparaat waar het inpast. Ik gebruik soms een oplader die eigenlijk voor een zaklamp bedoelt is. Ik geloof wel dat de garantie vervalt als je geen officiele samsung oplader gebruikt, maar ik weet niet hoe ze dat toetsen.