Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Freya6 schreef:Vervelend voor je, wat mij heeft geholpen is om de kunst van het loslaten tot een soort project uit te roepen. En dan iedere keer dat ik pieker zeg tegen mezelf, nu ga ik de kunst van het loslaten beoefenen. En dat helpt om het los te laten. Het is toch wel een soort keuze om tegen jezelf te zeggen, hey, ik wordt echt al beter in mijn project.
picobello schreef:Ja ik herken dat heel erg. Blijf dan 's nachts ook malen over dingen. Ik probeer het van me af te zetten maar dat kost wel moeite... Je moet jezelf bedenken dat de ander er kennelijk niet mee zit dus dat moet je zelf dan ook niet doen. Maar dan kan lastig zijn, ik weet het
picobello schreef:Ik kan me ook echt druk maken om dingen dat anderen zouden denken 'nou ja'. Zelfs als ik in de auto iets verkeerd doe en ik krijg een kwaaie reactie van een andere weggebruiker dan zit ik daar al mee. Kan ook erg slecht tegen conflicten en ben daar erg vermijdend in. Zelfs ruzie op TV klik ik weg
picobello schreef:Ik kan me ook echt druk maken om dingen dat anderen zouden denken 'nou ja'. Zelfs als ik in de auto iets verkeerd doe en ik krijg een kwaaie reactie van een andere weggebruiker dan zit ik daar al mee. Kan ook erg slecht tegen conflicten en ben daar erg vermijdend in. Zelfs ruzie op TV klik ik weg
Ik moet dan ook altijd meteen huilen, zelfs al weet ik dat het nergens over gaat. Behoorlijk vervelend
Jellebie schreef:picobello schreef:Ik kan me ook echt druk maken om dingen dat anderen zouden denken 'nou ja'. Zelfs als ik in de auto iets verkeerd doe en ik krijg een kwaaie reactie van een andere weggebruiker dan zit ik daar al mee. Kan ook erg slecht tegen conflicten en ben daar erg vermijdend in. Zelfs ruzie op TV klik ik weg
Oooh dit klinkt zoooo bekend hahaha!
) dus ik al mijn moed bij elkaar geraapt om aan de juf te gaan vragen waarom er geen krul bij stond. Ik geloof dat ik mij nog nooit zo rot heb gevoeld toen de juf zei 'omdat het niet mooi was.'.
Ik heb meerdere malen (zelfs jaren verder!) op het punt gestaan om hem die 10 gulden nog even terug te betalen.