Ook geen identificatie...niets. Net ook een automobilist. 'Ik neem alleen mijn brood mee naar het werk, meer niet' was zijn antwoord.
En ik zie dat dus heel veel in dat programma...geen rijbewijs mee maar vaak ook geen kentekenbewijs of andere identificatie...Het is toch een kleine moeite om je papieren mee te nemen? Rijbewijs is een pasje tegenwoordig en past prima in je portemonnee. Lijkt mij dat je die altijd wel bij je hebt, ik wel tenminste. Kentekenbewijs zijn tegenwoordig ook pasjes (al heb ik nog een mapje) en je ID kaart ook. Alleen je paspoort is wat groter maar dat past ook prima in mijn handtas.
Is het laksheid ofzo?
Ik heb altijd mijn rijbewijs bij mij omdat ik altijd mijn portemonnee mee heb. Kentekenbewijs zit ook in mijn handtas.
Zijn er hier mensen die nooit papieren mee hebben?
Hij hoeft je papieren niet te zien omdat het niet uitmaakt op wiens naar de auto staat. Zolang hij niet gestolen is, maar dat kunnen ze checken zonder je papieren.
als ik al met de auto ga is het vaak spontaan en korte stukjes dus dan denk ik er niet aan haha. Heel slecht en ik moet er echt meer om denken

haha! )
)