Vandaag bestelling binnen gekregen, wel lange verzendl tijd.. Vorige maand besteld vandaag in huis. Maar verder wel netjes
WillemijnvA
Geplaatst: 22-10-14 18:27
Volgens mij komen de spullen uit Amerika en is die site best betrouwbaar (geen eigen ervaringen mee). Pas wel op dat als je boven de 20 euro iets besteld er allemaal kosten bij kunnen komen en je die pas aan de deur betaalt. Dit bijbetalen was laatst in het nieuws, toen werd miniinthebox ook als voorbeeld genoemd
horseee6589
Geplaatst: 22-10-14 18:28
Ik had er laatst wat gekocht, duurt wel LANG voordat het binnen is. Maar ach, voor die prijzen
Ik heb er alleen meer iphone (4) hoesjes gekocht. En die zijn prima Mijn vader had er ook eens een fiets t-shirt en handschoenen gekocht en hij draagt die regelmatig dus zullen ook wel goed zijn
Het is prima spul, maar je moet gewoon lang wachten. Het is echt niet dat je prut krijgt toe gestuurt
Laatst bijgewerkt door horseee6589 op 22-10-14 18:43, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik heb er een telefoon hoesje besteld, was binnen een week aan gort
Lien2
Geplaatst: 22-10-14 20:13
Het komt uit China. Let er wel of dat je onder de, ik dacht, 23 euro blijft anders heb je kans op een naheffing van de douane. Ik raad je aan even te googelen voor het exacte bedrag.
Goede site. Ik had 2 hoesjes besteld voor mijn samsung S3 mini en die waren waardeloos. Na even gemaild te hebben heb ik voor beide een goede vervanger gekregen en een coupon.
Kun je aanmaken. Duurt wel even voordat paypal geverifieerd is en de betalingen snel gedaan worden. Ik zou nu een hoesje bestellen bij mini in the box zodat je binnen een maand gewoon een hoesje hebt en nu vast paypal enz aanmaken zodat je straks goedkoper kan bestellen via ebay.
zeer goede ervaringen mee, ik heb er eens een playstation 3 controller besteld, helaas toen deze aan kwam werkte er 1 knopje niet, had een mailtje gestuurd, 2 uur later al antwoord, hadden ze meteen een nieuwe opgestuurd, en ik moest de oude zelfs niet terugsturen De verzending duurt wel even maar voor die prijs kan je al even wachten Wel altijd onder de 20euro blijven als je geen import kosten wilt betalen