Mbo Junior Accountmanager

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Esmee_RS

Mbo Junior Accountmanager

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-14 17:19

Hallo bokkers :D

Al een lange tijd wil ik de opleiding Toerisme en Recreatie doen. Nu denk ik dat ik daar toch maar van af zie, gezien de baankansen. Die zijn niet echt heel goed volgens het internet. Ben verder gaan kijken naar andere opleidingen die me ook aanspreken en waarbij je meer baankansen hebt. Ik kwam uit bij deze opleiding, en dat lijkt me wel een leuke opleiding. :D
http://www.zadkine.nl/StuderenBijZadkin ... spx?full=1

Ik heb hier nog wel een aantal vragen over. Ten eerste, zijn er bokkers die deze opleiding volgen, en zo ja? Hoe bevalt het jullie? Wat doe je vooral tijdens de opleiding enzo, zouden jullie mij iets over deze opleiding kunnen vertellen?
En heeft het echt meerwaarde om daarna naar het hbo te gaan?

Ik ga natuurlijk kijken bij de opleiding en misschien ook wel mee lopen (ook nog bij toerisme) en daar kan ik ook nog het een en het ander vragen, maar misschien kunnen jullie alvast een paar vragen beantwoorden. :)

Esmee_RS

Re: Mbo Junior Accountmanager

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-14 10:44

?? :)

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-14 11:01

Heb zelf deze opleiding even denken 5 jaar geleden afgerond ongeveer :) toen was het eerste jaar dat die bij mij op school werd aangeboden. Heb zelf toen niet heel veel geleerd maar wel over admistratie en rechten is er wat bijgebleven. Wij moesten veel stage lopen op bedrijven.

Nog vragen verder stel ze maar :)

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-14 11:12

Iloveiswan schreef:
Heb zelf deze opleiding even denken 5 jaar geleden afgerond ongeveer :) toen was het eerste jaar dat die bij mij op school werd aangeboden. Heb zelf toen niet heel veel geleerd maar wel over admistratie en rechten is er wat bijgebleven. Wij moesten veel stage lopen op bedrijven.

Nog vragen verder stel ze maar :)

Bedankt voor je reactie!
Kan je er al gewoon werk mee vinden na het mbo, of kun je beter ook hbo doen? Hoe is de opleiding je bevallen, erg moeilijk of viel dit wel mee? Beetje leuke opleiding? :)

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-14 11:49

Ben zelf gaan doorstuderen naar het hbo Hippische bedrijfskunde maar die overstap was veel te groot. Dus nu Paardenhouderij en al een baan na dit jaar :) Weet dus niet of je er werk mee kan vinden meteen na het mbo heb daar nooit naar gekeken. De opleiding was voor mij erg makkelijk veel hoge cijfers gehaald maar was wel heel leuk al die rollenspellen op de computer enzovoort zal nu wel nog meer zijn dan die jaren terug.

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-14 12:05

Oke, dankjewel! :D