Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Mijn zusje heeft ooit toen ze vijf was een portemonnee meegenomen uit de winkel en heeft het 2 weken later als cadeau aan mama gegeven. Toen ze vroeg waar ze die vandaan had zei ze doodgewoon 'meegenomen uit die winkel'. De eigenaar was stomverbaasd toen ze hem kwamen terugbrengen en mijn zusje sorry zei
maar ben ik al thuis, dan niet. En aan het bedrag, voor iets van €0.90 ga ik niet weer terug naar de stad, dan wordt het een dure tandpasta. Ik heb ook wel eens teveel betaald en kwam er pas later achter en dan ga ik ook niet terug voor een klein bedrag. _Denise_ schreef:Toevallig vandaag gehad, in gedachten de drogist uitgelopen, langs de alarmpoortjes die niks aangaven, terwijl ik een pakje haarelastiekjes in m'n hand had.Ben gewoon teruggelopen en heb ze betaald. Dat schuldgevoel vind ik heel erg
Had mijn telefoon en de elastiekjes in een hand dus ik had het niet opgemerkt toen ik de winkel uitliep. Poortjes gingen niet af etc. Toen ik erachter kwam snel teruggegaan en betaald!
Sem_ schreef:Ik zou denk ik ook niet teruggaan, in ieder geval niet voor 2 tubes tandpasta. Denk niet dat ze die
paar euro zullen missen.