Wie zou jij nu echt willen bedanken?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Wie zou jij nu echt willen bedanken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-14 19:26

Je hebt nu op tv van die mooie commercials ( Dela)over mensen die iemand speciaal bedanken. Dit vind ik bijzondere en hartverwarmende reclames. Het zet me aan het denken wie ik zou willen bedanken. En dan wil ik je uitdagen in dit topic om niet enkel te benoemen wie, maar ook vertellen waarom, en ik daag je uit dat uit je hart te schrijven :)

Ik wil graag mijn vriend bedanken, en niet zomaar omdat hij mijn vriend is, maar omdat hij mijn rots in de branding is. Omdat hij hij is. Omdat hij mij vastpakt waar de meeste mensen mij los zouden laten. Omdat hij me heeft geholpen de persoon te kunnen zijn die ik echt ben. Ondanks de soms pijnlijke momenten, houd hij mijn hand vast, en daar ben ik hem eeuwig dankbaar voor.

Ik wil ook M bedanken. Bedankt, dat je echt naar me luisterde, en bedankt, dat je zo oprecht bent geweest. Bedankt, dat je die fantastische persoon was op het zware moment in mijn leven. Jammer dat we geen contact meer kunnen hebben, maar ik wil zal jou warme hart nooit vergeten. Bedankt dat je er gewoon voor me was.

Wie wil jij bedanken?

http://www.marketingtribune.nl/bureaus/ ... -campagne/

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
Always & Forever 

Re: Wie zou jij nu echt willen bedanken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-14 19:29

Ik wil mijn stiefmoeder bedanken voor alles wat ze de afgelopen jaren voor mij gedaan heeft. Ik vond haar altijd maar een zeur en ze had mijn vader veranderd maar ik ben nu heel anders over haar gaan denken. Ze heeft mij veel geholpen op financieel gebied en ze maakt mijn vader gelukkig. Ik had niet zo koppig moeten zijn al die tijd...maar goed, beter laat dan nooit en ik ben heel blij dat ze in mijn leven is. En ik zeg het veel te weinig...

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-14 19:37

Mijn moeder, omdat ze zo ontiegelijk veel voor me heeft gedaan en nog steeds doet. Niets is teveel :)

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-14 20:10

mijn schoonmoeder, omdat ze de rol van moeder overneemt, en ik eindelijk eens iemand heb om zo mee om te gaan (moeder dochter relatie)

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-14 20:11

Ik wil al mijn docenten bedanken die het vertrouwen in mij gaven dat ik havo5 aan zou kunnen. En mijn mentor die mij blijft helpen daar waar nodig.

XxLMMxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-14 21:30

Mijn vriend omdat hij me (bijna) elke dag wel vrolijk weet te krijgen.
En de mensen die altijd voor me klaar stonden tijdens ziekte, problemen thuis, veranderingen van school.
Zijn er niet veel.
Maar wel veel waard.
Tsjah en eigenlijk ook mn paard, daar heb ik heel veel steun uit gehaald, maar dat is geen mens natuurlijk. Geef ik wel een extra worteltje morgen :P.

Wiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-14 22:33

Mijn ouders, omdat ze altijd voor ons klaar staan. gelukkig laat ik hen dat ook regelmatig in het echt merken, meer ook door een overlijden in mijn vriendenkring, dan merk je ook weer dat je dat soort dingen echt ook uit moet spreken!!

Mijn zus, omdat ze mijn zus is :D ze is heel speciaal voor me en gelukkig zie en spreek ik haar meer dan regelmatig :D

Mijn man en kinderen: die maken me gelukkig (en soms ook knettergek :D )

Mijn schoonouders, omdat we daar altijd terecht kunnen voor oppas, gewoon een bak koffie of wat dan ook!!

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-14 22:37

Mijn opa :j
We hebben van kleins af aan een fantastische band, ik ben zijn eerste kleindochter.
Hij heeft altijd zo veel voor mij gedaan, door hem kon ik mijn 2 vorige pony's houden omdat hij ze verzorgde, die 7 jaar lang. Hij accepteerde mij onvoorwaardelijk en steunt me met alles. Hij wil me altijd helpen en ik bedank hem daar eigenlijk nooit voor omdat het zo vanzelfsprekend is.. Ook wil hij een bedankt niet altijd aannemen. En toch is mijn opa voor altijd heel bijzonder voor mij. Hij is er altijd en hij is een grootse fantastische man :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-14 22:59

Die reclame is inderdaad erg mooi.

Erg mooi ook Joolien om hier even bij stil te staan en ook mooi om hier een topic over aan te maken.

Ik zou twee mensen willen bedanken voor wat ze voor mij hebben gedaan en hoe ze nog steeds mij laten zien dat ze van mij houden.

Aller eerst mijn man die al vanaf dat we samen zijn mij alle ruimte heeft gegeven met mijn paard.
En nu de afgelopen maanden dat ik afscheid heb moeten nemen van mijn vluchtwereldje in de paarden, mij enorm heeft geholpen door gewoon er te zijn.
Alles op te pakken om het in het huis draaiende te houden, o.a. elke avond eten klaar maakt, de administratie bij houdt en mij helpt met de huishouding.
Zonder hem zou ik nog meer problemen hebben om in te verdrinken.

De tweede persoon is mijn zus. Narnia hier op bokt. Ze is een stoere nuchtere en soms wat ontactisch in haar uitspraken maar ze is de meest betrouwbaarste en onbaatzuchtige persoon die ik ken.
Toen ik nog geen afscheid kon nemen van [paard] die ik had gefokt uit de merrie waar ik mee was op gegroeid nam zij alle financiële kosten over.
Al haar spaargeld ging er aan op en dat alles omdat ze wist hoe gek ik met hem was en hoe moeilijk ik het vond om hem te laten gaan.
Geen enkel moment heeft ze geklaagd of is ze op haar beslissing terug gekomen en ook nu [paard] inmiddels niet meer in ons bezit is heeft ze geen spijt van haar keuze gehad mij te helpen.
Wat is ze een pracht vrouw en wat een mooi hart heeft ze.
Bedankt zus!

Catnip

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 05:35

Mooi topic!

Ik wil mijn vriend bedanken, voor zijn oneindige geduld met me.

En mijn moeder voor haar onvoorwaardelijke liefde.

Ik wil ook mijn lieve vriendinnen, M & L, bedanken die ik via Bokt heb leren kennen, en die altijd voor me klaarstaan, dag en nacht, in vreugde en paniek :)

meisje2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 07:03

ten eerste mijn ouders en schoonouder omdat ze altijd klaar staan voor ons.
Ten tweede mijn staleiegnaresse, waarom?
in maart 2013 werd er bij hun een lief bont hengstveulen geboren waar ik van dag een af helemaal weg van was.
Ik had op dat moment mijn eigen friese merrie nog en een tweede paard erbij kon ik niet betalen.
In mei sloeg het noodlot toe en is mijn merrie overleden door koliek na 13 jaar in mijn bezit te zijn geweest.
De staleigenaresse is er bij geweest van begin tot eind (kliniek en operatie) en in augustus was het veulen oud genoeg om te worden verkocht en kwam te koop te staan.
31 augustus kwam ik op stal en zei ze dat ze chameur uit de verkoop had gehaald omdat hij een lief baasje had gevonden (ik deed veel met hem in die maanden) Ik was gelijk een beetje van de kaat omdat hij toch mijn favoriet was van stal en toen vertelde ze me dat ze hem aan mij wou schenken.
Omdat ik niets meer had van wat ik graag wou en zij liever zag dat hij bij iemand kwam waar hij het goed heeft en zij hem ook nog kon zien opgroeien. Dus van dat moment had ik het veulen wat ik zo graag wou hebben in mijn bezit dankzij haar.
En als klap op de vuurpijl mocht ik ook nog eens een van haar friese merries gaan rijden.
Dus ook haar wil ik echt bedanken voor alles wat ze voor mij gedaan heeft.

Bloempotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 07:20

Ik zou Erna willen bedanken omdat zij veel met me mee denkt en zelfs allerlei spullen op stuurt voor mijn paard met maanblindheid. :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 07:21

Mijn moeder ook , wat ben ik een kjutpuber geweest en wat heeft zij geknokt voor me met alles.. En nog staat ze altijd klaar voor me

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 07:42

Mijn stiefmoeder. De sterkste en warmste vrouw die ik ken, een inspiratiebron en meer een moeder voor me dan mijn 'echte' moeder. Wat ben ik dankbaar dat zij in ons leven gekomen is!

JuliaKamm

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 07:44

Mn hele familie sowieso, maar toch echt met uitzondering de paarden, wat zij met mij doen is niet normaal, word helemaal rustig op stal, ook al lijkt het voor de paarden dood normaal :P

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 08:00

Mijn moeder. Omdat ze écht mijn moeder is. Een moeder zoals je ze wenst. Staat je altijd uit te zwaaien voor het raam, een bakje thee met biscuitje staat direct voor je klaar. Je kunt nooit ongezien naar boven lopen als er wat aan de hand is. Heb ik het even te druk, dan helpt ze me waar ze kan. Mijn dieren zijn haar dieren, ze zorgt er super voor. Elke ochtend een stukje brood en een appeltje en de kat mag ineens op bed slapen :D. Maar buiten dat is ze voor meerdere mensen een geweldig persoon. Ze verloor haar baan bij een faillisement, maar wilde niet "nutteloos geld vangen" dus heeft zich dezelfde dag nog gemeld bij het bejaardenhuis en heeft nu een wandelclub en maandelijkse filmavond onder haar hoede. Ze brengt oude mannetjes in het dorp nog elke week een potje zelfgemaakte yoghurt omdat die dan nog lekker warm is. Altijd een luisterend oor voor haar vriendinnen en kennissen, maar vooral ook de rechter hand van mijn vader. Die elke ochtend zijn ontbijtje voorgeschoteld krijgt (niet op bed, maar in de stal). Nee, mijn moeder is met recht een fantastisch mens. En als ik het zo neerzet, dan besef ik me nog meer hoe dankbaar ik ben, dat ik een geweldige jeugd heb gehad. Met alle kansen en heel veel liefde. Mam, je leest dit toch niet, maar ben trots op je!

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 08:13

Mijn vriend. Omdat hij mij overal in steunt ook al maak ik stomme fouten of andere domme dingen. Hij staat altijd klaar voor mij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 08:57

Ik heb een speciaal bedankje voor de groep vrienden die nu mijn vrienden niet meer zijn:

Thanks voor de mooie tijd waar ik met jullie gelachen heb met buikpijn en tranen in mijn ogen,
Thanks voor de leuke dingen die we samen gedaan hebben, alsof het altijd zo zou blijven,
Thanks dat jullie graag bij mijn 'tot ziens' feestje wouden komen omdat ik ging verhuizen naar mijn grote liefde,
Thanks dat jullie niks van je lieten horen toen ik zei dat het feestje uitgesteld werd omdat mijn opa plotseling overleden was,
Thanks, dat jullie er altijd voor de goede tijden waren maar in de slechte tijden ineens spoorloos verdwenen waren,
Thanks, dat jullie mij keihard hebben laten vallen op de momenten dat ik jullie het hardst nodig had,

Maar vooral thanks, voor dat jullie mij geleerd hebben hoe het niet moet, geleerd hebben wat echte vrienden wel zijn, voor het beschamen van mijn vertrouwen, voor mij het gevoel geven dat ik er helemaal alleen voor sta, maar vooral om te laten zien dat mijn allerbeste maatje nog altijd mijn paard is, mijn paard die er wel altijd is, die mij troost, mijn geheimen niet doorverteld en ook mijn fouten accepteert, mijn paard die al 13 jaar niet van mijn zijde wijkt omdat we gewoon trouw zijn aan elkaar, zoals een hechte vriendschap ook hoort te zijn.

En voor die zogenaamde vrienden:

So I wanna say thank you
'cause it

Makes me that much stronger
Makes me work a little bit harder
Makes me that much wiser
So thanks for making me a fighter
Made me learn a little bit faster
Made my skin a little bit thicker
Makes me that much smarter
So thanks for making me a fighter

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 22:16

Ik zou mijn ouders willen bedanken. Dat ik de kans heb gekregen om ervaring op te doen met een eigen pony. En dat ze me nu de kans geven om een leuke opleiding te doen, en daardoor ver weg op kamers zit wat ook best duur is. :)

Ook wil ik al mijn oude stalgenoten bedanken voor de leuke tijd ik met jullie op de verschillende stallen heb gehad. En ook dat ik van jullie geleerd heb! Dankjewel! :D

Verder zou ik gewoon mijn beste vrienden willen bedanken die in de rotste periode waar ik mn maatje verloor altijd klaar stonden en waar ik altijd bij terecht kon. Dankjewel <3