Film huren via itunes

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

cube

Film huren via itunes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-14 18:12

Ik heb een vraag die ik via Google niet terug kan vinden en misschien heeft iemand hier het antwoord...
Ik heb nog wat tegoed in iTunes waar ik niks mee doe en zou wel een film willen huren. Nu kan ik wel terug vinden dat je 30 dagen de tijd hebt om hem te bekijken, maar heb je er wifi verbinding voor nodig??
Mijn idee is om een film op de iPad te zetten zodat we die kunnen kijken als we een weekendje weg gaan. Maar daar hebben we geen wifi, dus zouden we de gedownloade film dan wel kunnen kijken op mijn tablet? Iemand die hier ervaring mee heeft?

NESCAFE

Re: Film huren via itunes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-14 18:16

Ik heb het ooit wel eens gedaan. Je moet inloggen via Itunes en dan kan je hem via itunes bekijken. Je kunt hem niet downloaden. De periode waarvoor je hem huurt staat erbij als het goed is. (Het kan ook twee dagen zijn bv).

Als je daar Wifi en itunes op de ipad hebt kun je hem volgens mij het beste dan huren en zou je via de ipad moeten kunnen kijken.

cube

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-14 18:23

Je moet hem idd binnen 48 uur kijken als je bent gestart met kijken. Maar hier heb je wel 30 dagen de tijd voor.
Het probleem is dus dat we geen wifi daar hebben... Ik dacht dus je huurt hem en download hem op je iPad, maar daar zit ik dus mis mee als ik het goed begrijp. Je moet echt via iTunes kijken dus -O- Mmm, het idee was leuk, maar dat wordt hem dus niet ben ik bang..