Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Nayomie schreef:Ik neem aan dat je pauzes hebt? Kun je anders niet in een pauze lekker naar buiten? Naast dat je geen geur van de mandarijn met een ander deelt, is een lekkere frisse neus halen ook een goed idee. Daarna eventueel een mintje nemen om de geur uit je mond te halen.
Avalon87 schreef:Wat een flauwekul zeg.. Zo kun je op iedere slak zout gaan leggen.
Gewoon lekker je mandarijntjes mee blijven nemen hoor! Zo erg kunnen mandarijntjes toch niet stinken, ik kan me er iig niets bij voorstellen
Goof schreef:Ik zou ze idd gepeld meenemen, heeft niemand er last van.
Ik vind ze ook niet stinken, maar ze hebben wel een vrij sterke geur dus als je dat slecht trekt kan ik me voorstellen dat het vervelend is voor je collega's. Als je dat simpel kan oplossen is iedereen tevreden, prima toch?
collega's pakken dan braaf geen soep....
bij mij hoeft ze zoiets niet te flikken, ik zeg gewoon dat ze zeikt!
tis toch te gek voor woorden... Janine1990 schreef:Goof schreef:Ik zou ze idd gepeld meenemen, heeft niemand er last van.
Ik vind ze ook niet stinken, maar ze hebben wel een vrij sterke geur dus als je dat slecht trekt kan ik me voorstellen dat het vervelend is voor je collega's. Als je dat simpel kan oplossen is iedereen tevreden, prima toch?
Blijven ze dan wel lekker? Om het zo maar te zeggen...
Dan ga ik dat morgen meteen proberen!
listiglistje schreef:Wij hebben hier ook zo'n zeurtruus over een cup-a-soupcollega's pakken dan braaf geen soep....
![]()
bij mij hoeft ze zoiets niet te flikken, ik zeg gewoon dat ze zeikt!
Je vreet toch niet heel de dag mandarijntjes!
Je zegt gewoon dat je ze 1 x per dag eet, PUNT![]()
Wat is dat 5 minuten???
Vervolgens schillen in een plastic of papieren zakje/keukenpapier en elders dumpen. (in de prullenbak gaat idd ruiken)
En anders gaan zeiken over wat zij naar binnen werkttis toch te gek voor woorden...