Vandaag kwam ik er achter dat er iets aparts aan de hand is met mijn Hay Day account.
Al een tijdje speel ik vrij weinig maar toen ik vandaag opstarte zag ik dat er dingen gezaaid en gemaakt waren voor de boot. Aan de ene kant handig maar ik heb dit zelf niet gedaan. Ook had ik opeens meer fruitbomen en een nieuwe hond erbij.
Is dit afgelopen als ik mijn Facebook wachtwoord verander of heeft dit er niets mee te maken? Heb een heel moeilijk wachtwoord dus is absoluut niet zo dat je die makkelijk kan raden.
Of zou het zo zijn dat het een fout is van Hay Day zelf? Dat hij met aanmelden een ander account laat zien ofzo.
Verder leen ik nooit mijn telefoon uit dus dat is het niet. Herkend iemand dit?
Ik ken het spel niet. Maar kan het niet zijn dat 'buren/vrienden' ook dingen kunnen zaaien e.d.?
Dorith
Geplaatst: 18-10-14 18:24
Zou niet mogen kunnen en zelf nooit mee gemaakt. Voor de zekerheid je wachtwoord veranderen?
NAIWHL
Geplaatst: 18-10-14 18:25
Wat raar... Ik heb al heel lang niet meer gespeeld, maar als ik dan weer eens inlogde, was er niet iets veranderd. Ik ga eens kijken of er bij mij wat anders is misschien door de update met de bijen.