Externe batterij / draagbare oplader mobiel?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

billionache

Externe batterij / draagbare oplader mobiel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-14 19:42

Heb de zoekfunctie gebruikt, maar vond niet echt wat :+

Ik ben zelf erg 'verslaafd' aan mijn mobiel. Ik gebruik hem de hele dag door. Muziek luisteren op de bus (ben zo'n 3-4u per dag onderweg met het OV), realtime doorkomsten checken bij m'n halte, op school volg ik de cursus/powerpoint vaak via m'n mobiel en uiteraard kijk ik tussendoor vaak even op Facebook, Twitter of Bokt uiteraard :D

Als ik lange dagen trek - bijvoorbeeld school en 's avonds nog weg met vrienden of vriendlief - haalt mijn batterij met moeite het einde van de dag... En dan ben ik de hele dag erg zuinig (geen internet, tussendoor op vliegtuigstand, helderheid minimaal). Ik heb een USB-kabeltje voor mijn mobiel, en nu ben ik al een tijd aan het nadenken over de aanschaf van zo'n draagbare oplader. Zo kan ik in geval van 'nood' (wat best vaak gebeurt) toch mijn batterij even opladen in mijn tas.

Nu vraag ik me af waar je kwalitatief goede draagbare opladers haalt. Heb al verschillende reviews gezien van verschillende merken en die waren erg dubbel. Ben benieuwd of bokkers ervaring hebben met één bepaalde oplader en mij meer kunnen vertellen :-)

Om zoiets gaat het trouwens:
http://www.red5.co.uk/gadgets/pebble-aria.aspx
Alleen hoeft er voor mij geen speaker op natuurlijk! En liefst ook af te halen / te bestellen in België.

DewiFoto

Re: Externe batterij / draagbare oplader mobiel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-14 19:46

Ik heb er een besteld bij Miniinthebox , ben er niet tevreden over.
Krijg altijd wel goede verhalen over de Powerbank bij de Dixons.

Er zit namelijk een verschil in de 'grootte' van de oplader ( hoeveel stroom er in zit) en dus hoevaak je je telefoon er mee op kan laden.

Ik raad je in ieder geval aan om het bij een winkel te halen die ook verstand heeft van telefoons zodat je er eentje hebt die ook bij het oplaadvermogen van je telefoon past.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-14 13:58

Ik heb voor 7 euro een powerbank bij de Primark gekocht, heb nog niet getest hoevaak je je telefoon ermee kan opladen maar hij doet het tot nu toe prima! Zeker voor die 7 euro :j

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-14 17:54

Ik heb zo'n oplader van duracell, maar wat een onding. Hij stopte steeds met opladen.