Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
xNathaliee schreef:Stel mijn tante kwam niet op bezoek maar deed gewoon een vakantietripje naar Nederland wie onderhoudt haar dan?
CharmingS schreef:Beetje raar... Als ik naar mijn familie ga in Amerika dan zorg ik er voor dat ik mezelf kan onderhouden. Mijn verantwoordelijkheid toch..
Tenzij ze hier met andere doeleinde komt dan vakantie

CharmingS schreef:Beetje raar... Als ik naar mijn familie ga in Amerika dan zorg ik er voor dat ik mezelf kan onderhouden. Mijn verantwoordelijkheid toch..
Tenzij ze hier met andere doeleinde komt dan vakantie
proudmama schreef:Voorzover ik weet is er geen probleem als je tante aan kan tonen dat ze genoeg geld bij zich heeft om in haar eigen onderhoud te voorzien die maand.
Komt ze zonder geld dan moet je moeder inderdaad aantonen dat zij haar kan onderhouden.

En dat inkomen moet minimaal nog een jaar geldig zijn (terwijl ze hier maar een maandje komt). Stel ze had een tijdelijk contract wat nog een half jaar liep en ze zou daarna een vast contract moeten krijgen dan had ze zeker ook pech gehad
Daar gaat het nog een stapje verder, hij moet mij 3000 kronor in de maand betalen
(als zakgeld) en hij moet alle boodschappen etc betalen
heeft ze ondertussen al de ambassade gebeld?
En ze gaan maandag pas weer open, slim!