Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

. Ik heb niks met Leeuwarden Gucci_ schreef:Gelukkig ben ik niet de enige![]()
Ik studeer ik Leeuwarden, mensen gaan er meestal vanuit dat je daar dan ook gaat wonen. Lijkt mij helemaal niets om daar te wonen, geen fijne stad, noorden sowieso niet vind ik.
Dus ik snap je helemaal, en geloof me, 140 km is prima te doen. Succes, hoop dat het appartement wat is

Gucci_ schreef:Sinds een jaar ongeveer ben ik niet meer zo gelukkig in mijn woonplaats. Ik vind gewoon de sfeer niet fijn, de mensen ook niet zo. In de stad voel ik me meer thuis en is het veel minder saai. Uitgaan kun je hier bijna niet, alles is ver weg.
Morgen ga ik een kamer bezichtigen, 140 km verder. Ik ben bang dat mensen het vreemd vinden dat ik zo ver weg ga wonen bij familie en school.
Ben ik nou zo gek of zijn er meer mensen die hier last van hebben?
Ben opgegroeid in een gat, het enige wat er te doen was, was een bioscoop. De kroegen waren saai of niet mijn ding, de mensen lagen me niet en de sfeer vond ik echt niet fijn, bedreigend bijna. Nu zit ik op kamers in een andere stad vanwege mijn studie en heb het echt onwijs naar mijn zin! Ik voel me veilig op straat, heb leuke mensen om me heen, doe leukere dingen en er is altijd wel wat te doen. Dus nee, je bent niet de enige
Het is nog niet helemaal wat is zoek, maar ik weet dat ik in de goede richting zit. Al mis ik soms wel met vlagen de rust en ruimte van Zeeland
). Niet iedereen woont graag op dezelfde manier, dus TS, gewoon doen waar jij je goed bij voelt. 
Fortitude schreef:Ik ben een westerling en verhuisd toen ik 16 was, ik woon nu in de buurt van Arnhem en kan hier niet goed aarden. Niet dat het hier slecht is - absoluut niet! Maar niet mijn ding. En begrijp me niet verkeerd ik wil heus niet in een drukke stad wonen als Amsterdam, maar de mensen hier zijn gewoon echt heel anders. Ik mis vooral het 'gas geven' af en toe
Toen ik een aantal maanden in de randstad zat voor stage vond ik dat juist alles zo ontzettend traag en omslachtig ging. Juist alles behalve gas geven. Dat doen we hier in het noorden juist wel. Gewoon lekker recht door zee en gaan met die banaan
Winged schreef:GrappigToen ik een aantal maanden in de randstad zat voor stage vond ik dat juist alles zo ontzettend traag en omslachtig ging. Juist alles behalve gas geven. Dat doen we hier in het noorden juist wel. Gewoon lekker recht door zee en gaan met die banaan