Wat wilt hij nou van mij? (2)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

jane_bergink

Wat wilt hij nou van mij? (2)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-14 17:49

{ik ben nieuw op bokt en ik weet niet zeker of het hier goed staat)

Maar 4 weken geleden kwam ik een instagram account tegen van een jongen, hij was best knap ik ging hem volgen, hij mij daarna ook. Twee weken later vroeg hij mijn nummer en, we hadden toen een week ge'appt.
Gelijk het eerste gesprek was hij al overdreven lief, zo van: you're pretty, I love you, do you have a bf? Allemaal dat soort dingen. Ik antwoorde er altijd droog op.
Toen zag ik op instagram dat hij foto's liked van jongens die gay zijn (ik heb niks tegen homo's! ) maar ik vroeg het aan hem waarom hij die liked. Hij werd boos en een dag later antwoorde die dat het gewoon een vriend was.
Nu vroeg hij me 2 dagen geleden verkering. Ik zei nee, omdat ik heb nog nooit gezien heb, nog nooit ge skypt heb etc. En ook woont hij in Canada
Maar nu negeert hij mij ook de hele tijd, en nu stuur ik hem ook niks meer. Maar wat wilt hij nou van mij?

Dit is de 2e keer dat ik dit plaats omdat ze in het vorige topic niet meer over dit onderwerp praate en daardoor een slotje. Dus bij deze, praat over dit onderwerp en laat nutteloze dingen achter wegen :j

ilaan

Re: Wat wilt hij nou van mij? (2)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 17:50

Vraag raad aan je moeder. Denk dat je haar reactie ook wel weet als je zegt dat je je nummer aan een compleet vreemde uit canada hebt gegeven en hij jou verkering heeft gevraagd...

Lijkt me antwoord genoeg toch.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 17:50

Los van de off-topic berichten leek iedereen het anders behoorlijk eens met elkaar, en eerlijk gezegd denk ik dat je ook geen andere reacties zult krijgen. Wat wil je nou precies bereiken met een tweede topic :) ?

jane_bergink

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-14 17:51

ilaan schreef:
Vraag raad aan je moeder. Denk dat je haar reactie ook wel weet als je zegt dat je je nummer aan een compleet vreemde uit canada hebt gegeven en hij jou verkering heeft gevraagd...

Ja maar ik wil ook adviezen van jullie. Wat jullie zoude doen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 17:51

jane_bergink schreef:
ilaan schreef:

Ja maar ik wil ook adviezen van jullie. Wat jullie zoude doen

Afkappen

jane_bergink

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-14 17:51

Bizzybijtje schreef:
Los van de off-topic berichten leek iedereen het anders behoorlijk eens met elkaar, en eerlijk gezegd denk ik dat je ook geen andere reacties zult krijgen. Wat wil je nou precies bereiken met een tweede topic :) ?

Iets beter advies en geen onzin

zonnebloem18

Re: Wat wilt hij nou van mij? (2)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 19:14

Slotje omdat dit topic is aangemaakt met een niet goedgekeurd schaduwaccount.