Bestelling Miniinthebox nooit aangekomen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

jesicaaaa

Bestelling Miniinthebox nooit aangekomen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-14 13:13

Wie kan mij helpen??

Ik heb een 2 bestellingen geplaatst bij mini in the box.

1 bestelling van 21 juli die heb ik netjes ontvangen maar 1 bestelling van 13 juli heb ik nog steeds niet ontvangen en ik heb wel een aantal mailtjes verstuurd alleen ik kreeg constant de zelfde mail terug waar ik niks mee kon.

En ik had van de beide de bevestiging gehad dat ze verzonden waren

Zouden jullie mij misschien er mee helpen?? en de track en trace code bestaat ook niet meer..

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 13:14

jesicaaaa schreef:
Wie kan mij helpen??

Ik heb een 2 bestellingen geplaatst bij mini in the box.

1 bestelling van 21 juli die heb ik netjes ontvangen maar 1 bestelling van 13 juli heb ik nog steeds niet ontvangen en ik heb wel een aantal mailtjes verstuurd alleen ik kreeg constant de zelfde mail terug waar ik niks mee kon.

En ik had van de beide de bevestiging gehad dat ze verzonden waren

Zouden jullie mij misschien er mee helpen?? en de track en trace code bestaat ook niet meer..

Misschien zelf een topic openen? Het gaat hier om mijn vraag en niet om die van jou ;)

Anoniem

Re: Bestelling Miniinthebox nooit aangekomen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 13:15

Huh, dit is toch haar eigen topic?

Peerke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 13:15

Dat is het nadeel van in China kopen.. als het niet aankomt.. dan heb je gewoon pech meestal.
Ik bestel vaker via andere Chinese site's, daar kan ik vragen om terugbetaling als iets niet is aan gekomen.
Weet niet of dit ook bij Mini in the box kan ?

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 13:16

KoudbloedKim schreef:

Oeps sorry :') Ik heb niks gezegd, ik heb een topic met precies zelfde titel. Vandaar de verwarring. Had even niet op de pagina nummers gelet.

Excuses!!!!
Laatst bijgewerkt door Weggebokt op 16-10-14 13:17, in het totaal 1 keer bewerkt

jesicaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-14 13:17

SindyKaya schreef:
KoudbloedKim schreef:

Oeps sorry :') Ik heb niks gezegd, ik heb een topic met precies zelfde titel. Had even niet op de pagina nummers gelet.

Excuses!!!!

Kan gebeuren ;)

jesicaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-14 13:22

Peerke_ schreef:
Dat is het nadeel van in China kopen.. als het niet aankomt.. dan heb je gewoon pech meestal.
Ik bestel vaker via andere Chinese site's, daar kan ik vragen om terugbetaling als iets niet is aan gekomen.
Weet niet of dit ook bij Mini in the box kan ?

Ik heb geen idee daarom een topic hier ;)

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 13:26

Geen idee. ik heb eigenlijk altijd goede ervaringen bij Mini in the box.
Hoe hoog was je bestelbedrag? Misschien door de hoogte van het bedrag toch in het douaneproces gekomen, waarbij ik me kan voorstellen dat het langer duurt. niet twee maanden, maarja!

jesicaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-14 13:28

Celiien schreef:
Geen idee. ik heb eigenlijk altijd goede ervaringen bij Mini in the box.
Hoe hoog was je bestelbedrag? Misschien door de hoogte van het bedrag toch in het douaneproces gekomen, waarbij ik me kan voorstellen dat het langer duurt. niet twee maanden, maarja!

het bedrag was 11 euro

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 13:47

Hmm dat zou toch geen problemen moeten opleveren.. google eens op contact met mini in the box, maar ben bang dat je verzending verloren is gegaan..

MonaLieske

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 13:50

Ik weet niet wat je nu nog meer kunt doen dan blijven mailen.

Mocht het in de toekomst nog eens gebeuren: betaal als het kan altijd met PayPal en open binnen 45 dagen een geschil als je pakket dan nog niet is aangekomen. PayPal zal dan eerst proberen te bemiddelen tussen jou en de verkoper, als dat nergens op uitloopt dan kun je bij PayPal een claim indienen. PayPal zal bekijken of die claim terecht is en je dan je geld terug geven. In dit geval is de termijn van 45 dagen helaas al verstreken.

jesicaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-14 13:57

MonaLieske schreef:
Ik weet niet wat je nu nog meer kunt doen dan blijven mailen.

Mocht het in de toekomst nog eens gebeuren: betaal als het kan altijd met PayPal en open binnen 45 dagen een geschil als je pakket dan nog niet is aangekomen. PayPal zal dan eerst proberen te bemiddelen tussen jou en de verkoper, als dat nergens op uitloopt dan kun je bij PayPal een claim indienen. PayPal zal bekijken of die claim terecht is en je dan je geld terug geven. In dit geval is de termijn van 45 dagen helaas al verstreken.

okee dankje voor de tip

SayaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 14:01

Dat is het nadeel van iets daar bestellen.. Ik heb het ook een keer gedaan, wou het een tweede keer doen, maar toen las ik over de douane dat ze je pakketje in kunnen nemen, of je zelfs een boete sturen.

Als je Googeld vind je al heel veel info

Peerke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 14:06

Just_Sannee schreef:
Dat is het nadeel van iets daar bestellen.. Ik heb het ook een keer gedaan, wou het een tweede keer doen, maar toen las ik over de douane dat ze je pakketje in kunnen nemen, of je zelfs een boete sturen.

Als je Googeld vind je al heel veel info

Een boete kan alleen als je een verboden product importeert.
Ze kunnen je wel invoerrechten en BTW laten betalen, TNT schiet dat voor en wil daar een vergoeding voor.
Dus die kosten lopen snel op, bij een frutsel kunnen ze al snel 40 euro kosten in rekening brengen.

Als de aanschafprijs onder de 21 euro zit incl. verzending en die prijs is reëel dan hoef je deze kosten allemaal niet te betalen.

jesicaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-14 14:11

Ik heb weer een bericht er naar toe gestuurd alleen dit krijg ik steeds
en ik doe de dingen die ik moet doen en dan krijg ik constant deze automatische mail..

Dit is de automatische mail =

NB! Dit is een automatische reactie van Mininthebox. Leest u deze email zorgvuldig door.

Indien uw probleem niet kan worden opgelost middels de automatische e-mail, beantwoord u die mail dan met gedetailleerde informatie (foto's, scans van facturen, etc.) en we zullen u zo snel mogelijk helpen het probleem op te lossen. U hoeft deze dus niet als een klacht in te dienen.

Als u binnen 7 dagen de mail niet beantwoordt, zal deze ticket naar 'Opgelost' veranderen.

Beste klant,

Bedankt voor uw winkelen bij Miniinthebox.

Dit is de pre-sale team van de Klantdienst. Wij vragen ons af of uw probleem over een bepaalde bestelling is. Zo ja, dan vragen wij u een nieuwe after-sale vraag/ticket in te dienen. Wij zullen u daar helpen om het zo snel mogelijk op te lossen.

Eigenlijk raden wij u aan om een after-sale ticket/vraag in te dienen want daar zullen wij binnen 1 dag antwoord geven en de pre-sale vragen handelen wij niet tijdig want wij hebben weinig mensen in onze Nederlands klantendienst Team. We reageren normaal op alle after-sale vragen binnen 1 werkdag.

Hoe kan ik een ticket indienen? Kijk hieronder de link:

http://www.lightinthebox.com/nl/knowled ... a2852.html

1 Klik op de volgende link om in te loggen op uw account op onze website.

https://www.miniinthebox.com/nl/index.p ... page=login

2 U kunt de "Mijn bestellingen" zien en u kunt iedere uw vorige bestellingen hier vinden. Klik op de opdracht in kwestie om een nieuw vraag maken in de juiste volgorde.

Verschillende situaties en de redenen van een ticket:

- Bestelling annuleren: U kunt uw bestelling annuleren.

- Verzendadres veranderen: U kunt het verzendadres veranderen.

- Uw pakket volgen: U kunt uw pakket volgen.

- Een betalingsprobleem oplossen: Dient u een ticket in als u problemen met uw betaling hebt.

- Over invoerrechten vragen: Als u vragen of problemen met extra kosten of invoerrechten hebt, kunt u hiebij een tickt indienen.

- Retourneren & Terugbetaling: Als er een probleem met uw producten is of als u een product niet leuk vindt of als er andere problemen met de kwaliteit van de bestelling zijn, kunt u hierbij een ticket indienen.

- Verloren of defecte producten: Als er een productontbreekt in uw pakket of als er een verkeerd product wordt verzonden.

- Uw bestelstatus bekijken: Checking your order process. Als uw bestelling erg lang in 'verwerking' staat.

- Tegoed & Bonustegoed: Als u vragen met tegoed en bonustegoed hebt.

Wij wachten op uw nieuwe vraag op uw bestelling.

Hartelijk dank voor uw medewerking.

Met vriendelijke groeten

De Klantenservice

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 14:27

En heb je al zo'n nieuwe vraag aangemaakt?

jesicaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-14 14:31

Celiien schreef:
En heb je al zo'n nieuwe vraag aangemaakt?

Ik heb net een nieuwe vraag gemaakt en dit krijg ik steeds dus en als ik doe wat ik moet doen krijg ik steeds dit mailtje ;)

gwennndolyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 14:37

hebben ze geen telefoon nummer?

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 14:38

Denk dat als je naar China gaat bellen, nog meer kwijt ben dan die 11,- :')

gwennndolyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 14:39

Celiien schreef:
Denk dat als je naar China gaat bellen, nog meer kwijt ben dan die 11,- :')

laat dan maar inderdaad :')

KimdeGroot94

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 14:39

Ik heb dit ook een keer gehad en kreeg toen gewoon mijn geld terug!

noahlady

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 14:48

maar is het niet gewoon bij buren of iets dergelijks afgeleverd?
Omdat je zegt dat je wel een bevestiging van verzending hebt gekregen, de ene bestelling wel is aangekomen en nu de track en trace code ook niet meer werkt?
Ik zou dan eerder denken dat het ergens anders is afgegeven, door de postbezorger

jesicaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-14 14:54

Nee dat ook niet anders hadden wij allang bericht gekregen van de buren maar onze tel stond er wel gwn op