Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
jesicaaaa schreef:Wie kan mij helpen??
Ik heb een 2 bestellingen geplaatst bij mini in the box.
1 bestelling van 21 juli die heb ik netjes ontvangen maar 1 bestelling van 13 juli heb ik nog steeds niet ontvangen en ik heb wel een aantal mailtjes verstuurd alleen ik kreeg constant de zelfde mail terug waar ik niks mee kon.
En ik had van de beide de bevestiging gehad dat ze verzonden waren
Zouden jullie mij misschien er mee helpen?? en de track en trace code bestaat ook niet meer..
Peerke_ schreef:Dat is het nadeel van in China kopen.. als het niet aankomt.. dan heb je gewoon pech meestal.
Ik bestel vaker via andere Chinese site's, daar kan ik vragen om terugbetaling als iets niet is aan gekomen.
Weet niet of dit ook bij Mini in the box kan ?
MonaLieske schreef:Ik weet niet wat je nu nog meer kunt doen dan blijven mailen.
Mocht het in de toekomst nog eens gebeuren: betaal als het kan altijd met PayPal en open binnen 45 dagen een geschil als je pakket dan nog niet is aangekomen. PayPal zal dan eerst proberen te bemiddelen tussen jou en de verkoper, als dat nergens op uitloopt dan kun je bij PayPal een claim indienen. PayPal zal bekijken of die claim terecht is en je dan je geld terug geven. In dit geval is de termijn van 45 dagen helaas al verstreken.
Just_Sannee schreef:Dat is het nadeel van iets daar bestellen.. Ik heb het ook een keer gedaan, wou het een tweede keer doen, maar toen las ik over de douane dat ze je pakketje in kunnen nemen, of je zelfs een boete sturen.
Als je Googeld vind je al heel veel info