Ik ben een student Horse Business Management aan het Stenden College in Emmen en wij doen voor ons 2e jaars project een onderzoek voor het HCK Paardenrevalidatie Centrum. Hiervoor hebben wij een enquête opgesteld en hebben in totaal 385 respondenten nodig. Dat zijn er erg veel, vandaar dat wij een oproep doen aan u. Zouden jullie deze enquête voor ons in willen vullen? Het zou ons erg helpen. Alvast bedankt!
Ik vond de mutiple choice vraag over of ik bekend was met watertraining en seawatertraining (er staat overingens eerst seawalker en daarna seawater?) lastig, ik kon enkel ja/nee invullen, maar ik kende de watertraining wél en de seawatertraining niét. Daar was dus geen keuze in.
Daarna komt er over beide een uitleg met eronder een ruimte waar iets ingevuld moet worden, wat hier moest worden ingevuld was me niet duidelijk.
Dus een tipje, kijk de volgende keer je enquête iets beter na, of nog beter; laat hem door anderen bekijken, die zien het weer met een andere bril op
Ingevuld. Onduidelijke vraag betreffende wat ik uit zou willen geven voor een prive les, aangezien er niet bij staat hoe lang die les dan is. (half uur of uur scheelt natuurlijk nogal)