Ah klinkt al superleuk allemaal! Ja inderdaad het lijkt mij vervelender om te moeten schakelen tussen engels en nederlands ipv alles engels.. Ik ben zelf geen super talent in engels, ook geen drama maar toch vind ik het nog een beetje eng om me aan een engelstalige studie te wagen. Toch denk dat ik er alleen maar heel veel profijt van ga hebben dus ik moet er maar gewoon niet teveel over nadenken en gewoon doen haha.
Zelf ben ik geneigd om bij Circumflex te gaan maar ook alleen maar omdat ik nu eigenlijk alleen mensen ken in Maastricht die bij cf zitten, dus eigenlijk moet ik het daar niet op baseren. Maargoed ik laat het allemaal op me afkomen tijdens de inkom. Enige waar ik inderdaad wel bang voor ben is dat het erg druk wordt dus misschien doe ik het eerste jaar nog wel even niks.
En het aanbod van de kamer houd ik zeker in mijn achterhoofd! 
Ik ben toen meegeweest met mijn vriend (hij studeert momenteel ook in Maastricht, overigens niet de reden van mijn keuze haha. Ik zou sowieso naar Maastricht gaan, hij eigenlijk naar Groningen). Via kamernet wilde niet echt lukken, maar dat was wat hij zei en hij kan af en toe een beetje laks zijn dus weet niet hoe erg ik me daaraan vast moet houden haha. Dus we hebben toen met een soort van makelaar kamers bekeken maar dat waren allemaal kamers waar je een beetje alleen woont. Er woonden wel meerdere (buitenlandse, pools italiaans etc) studenten maar niemand ging eigenlijk met elkaar om en er was ook geen gemeenschappelijke woonkamer of iets waar je gezellig samen kon zijn. Nu ik dat heb gezien ben ik heel bang dat ik in zo'n kamer eindig en ben wel echt iemand die graag mensen en gezelligheid om zich heen heeft dus vind het heel fijn om te horen dat het ook anders kan haha. (Overigens is mijn vriend uiteindelijk echt in een super huis terecht gekomen)