puur genieten, met Pascale Naessens

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

puur genieten, met Pascale Naessens

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 14:56

Hallo bokkers

Wie heeft er hier ervaring met de eetwijze van Pascale Naessens?

Een kleine toelichting: haar eetmethode is vooral gebaseerd op het combinatiedieet. Dus nooit eiwitten en koolhydraten samen, maar dus bv. ofwel vlees + groenten, of vis + groenten, of pasta + groenten, maar niet: aardappelen + vlees + groenten.

En, last but not least: haar favoriete ontbijt: een fruitsla met kokosmelk en zaden!

Afbeelding

Zelf heb ik 5 boeken van haar, erg interessante lectuur. Moet alleen de theorie nog omzetten in de praktijk ;)

Het topic over de koolhydraatvrije bokkers volg ik geregeld, maar dat is niet helemaal wat ik bedoel.

Dus, als iemand zijn/haar ervaringen wil delen, graag! :)

Miryamk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-14 09:03

Ik heb vorige maand 'Puur eten dat je gelukkig maakt' van haar gekocht. Prachtig kookboek, sluit prima aan bij mijn Paleo leefwijze. Ik ben heel blij met het boek alleen de paar recepten die ik heb gemaakt vond ik niet zo lekker. Kan ook aan mijn kookkunsten liggen :o
De recepten zijn wel heel erg simpel met niet teveel poespas, daarvoor +:)+

TrIjNiE__

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-14 14:50

Mijn mama is erg fan van haar boeken, we hebben er hier drie liggen. Haar recepten zijn meestal echt overheerlijk, maar om eerlijk te zijn volgen we de theorie niet echt, we doen er altijd wel rijst of quinoa oid bij :o

Anoniem

Re: puur genieten, met Pascale Naessens

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 11:42

Dank voor jullie reactie!

Ik denk dat het sowieso het beste is om er een persoonlijke touch aan te geven :)

Duhelo

Re: puur genieten, met Pascale Naessens

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-14 17:19

ik denk dat dit beter thuishoort op VT