Lieve allemaal,
Warrie moet helaas verkocht worden en dat zou betekenen dat ik mijn grote liefde kwijtraak. Wie heeft er een hart van goud en wil mij helpen om genoeg geld te sparen om Warrie te kunnen kopen?
Al twaalf jaar zijn paarden mijn grootste passie. Sinds een paar jaar heb ik het geluk dat ik voor Warinde mag zorgen, een bruine KWPN merrie. Ik heb dit altijd met veel plezier en liefde gedaan. In deze jaren heb ik een hechte band met Warrie opgebouwd door de vele uren die ik met haar heb doorgebracht. Tot mijn verdriet moet Warrie verkocht worden en dat zou betekenen dat ik niet meer voor haar zou kunnen zorgen. Daarom ben ik gaan nadenken hoe ik Warrie zelf zou kunnen kopen, zodat ik niet het risico loop dat ik haar nog een keer kwijtraak. Ik studeer criminologie aan de VU en ik heb daarom niet zoveel geld te besteden. Ik werk als bijbaan bij Tuincentrum het Oosten, maar het geld dat ik daar verdien is niet toereikend om Warrie over te kunnen nemen. Misschien wordt ze dan wel verkocht aan iemand die aan de andere kant van Nederland woont en dat zou betekenen dat ik haar nooit meer kan zien. Maar zo makkelijk leg ik me er niet bij neer!
Natuurlijk heb ik erover nagedacht dat, naast het aankoopbedrag, de maandelijkse kosten om Warrie te kunnen onderhouden voor mij ook best hoog zijn. Deze kosten liggen rond de 300 euro. Daarom ben ik van plan om voor een aantal dagen in de week een leaser te zoeken voor Warrie, zodat de kosten een beetje gedrukt worden voor mij. Daarnaast ga ik extra werken zodat ik per maand meer geld verdien voor Warrie.
Ik zou niet weten wat ik zonder Warrie zou moeten en ik wil jullie daarom om hulp vragen. Ik heb natuurlijk al een beetje geld gespaard, maar het is nog niet genoeg. Ik zou het daarom heel fijn vinden als jullie een bijdrage zouden willen leveren. Het hoeft niet veel te zijn, maar met een beetje hulp kan ik in elk geval in de goede richting komen. Mocht het niet lukken, dan krijgen jullie het geld natuurlijk teruggestort. Ik hoop dat ik Warrie kan kopen en ik haar al mijn liefde kan geven die ze zo verdient!!!
Liefs,
Sabine
Laatst bijgewerkt door Murthul op 14-10-14 15:15, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Link verwijderd.